Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg har kjent en mann i 11 år, vi har jobbet noen år sammen også, vært påmange julebord sammen, flørtet masse og han har for noen år siden sagt han begynte å bli glad i meg... men han var i forhold, og jeg også, så det har aldri skjedd noe. Han har alltid vært snill med meg, passet godt på meg og vist at han bryr seg. I helgen treffer jeg han tilfeldig, og vi flørter og prater hele kvelden. Jeg må hjem for jeg må tidlig opp med unger, han følger med til taxien, og vi kysser litt før jeg reiser hjem. Han spør om telefonnummeret mitt, og vi sender mange meldinger til hverandre den natten. men nå er det stille! Jeg får meg ikke til å sende melding fordi jeg ikke vil virke desperat, jeg er ikke typen som tar kontakt liksom. Men han er. Han har masse damer og har ringt meg før og for å spørre om jeg vil være med ut, osv osv....jeg er litt mer stille, og det vet han, så hvorfor hører jeg ikke noe fra han??? Blir gal av å vente her. Lurer på om jeg skal driste meg til å sende melding i morgen for å spørre om han skal ut? hehe....vanskelig. Det er for mange år siden jeg sist var i dette problemet her.....hater å vente og vente.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg blir gal når jeg hører (leser) sånne kvinnfolktanker som det der Det bare en eneste måte å få klarhet i dette på (og dermed sjelefred): Ta kontakt!! Send en melding! Er han interessert, blir han bare glad for å høre fra deg. Er han ikke interessert, vel, så finner du fortere ut av det, og du slipper å ligge søvnløs om natta og tenke det hele sønder og sammen som vi kvinnfolk gjerne gjør. Spar deg selv for det, grav fram det du har av guts og send den meldingen!! Og lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Kanskje han har fått kalde føtter nå som du er ledig..? Han foretrekker kanskje uforpliktende "forhold". Du skriver jo at han har masse damer... Er du interessert i en sånn mann?!?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 ja, for en periode nå kunne jeg tenke meg en "sånn" mann...litt uforpliktende jeg også..
prinsessa av HOR Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg skjønner ikke at du gidder å vente 11 år på en mann...uansett om dere er i forhold eller ikke. Mannfolk er til for å nytes og ikke noe mere. Knull ham og bli ferdig med det sier jeg...kan jo være at han er et dass i senga...og at du dermed mister all interesse for fyren;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 jeg har jo ikke ventet på han i det hele tatt da....traff jo han helt tilfeldig igjen. Ikke hatt kontakt på en stund. jada, knuller han eg, men HAN må ta intiativet til det......føler jeg som en avstandsforelsket fjortis igjen...hahaha. Han er nok litt "løs" ja, så det blir ikke noe forhold...men litt gøy er det da lov å ha selv for anstendige husmødre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Ikke for å såre deg, men jeg tror han var interessert i å bli med deg hjem og ikke noe mer enn det. Derfor var han veldig på gli helt til du forsvant i taxien. Typisk greie, det. Jeg ville ha prøvd å slutte å tenke på ham, for jeg tviler på at han tenker noe særlig på deg. Beklager harde ord, men det er like greit å være realistisk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 ja tanken på det har jo slått meg. Men hvorfor spør han etter nr etter jeg hr gått inn i taxi, da må jo han ha skjønt at det ikke ble noe? Hmm... Og så sendte vi jo masse meld om natten også, da må jo han også ha skjønt at det ikke ble noe.... Jeg kan, om jeg tørr, haha, sende en sms i morgen, for da kan jeg bli med han hjem. Jeg kan spørre om han er ute kun. Eller er det å drite på leggen det, siden ikke han har gitt lyd fra seg hele uken? HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg ville ikke ha tatt kontakt med ham. Og hvis du spør ham om han kun er ute etter sex så kommer han selvsagt ALDRI til å innrømme det sånn uten videre. Jeg synes at du burde gjøre deg litt mer kostbar enn du er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå