Gå til innhold

Termin 4. sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin da, og det hadde vært gøy å høre med dere andre som har termin samme dag om hvordan det går osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei pusekatta! Jeg har termin 4.sept. Hvis du ser lengre ned er det en tråd som heter "hei redorkide", og der er vi flere med termin rundt om da. :)

Akkurat nå sitter jeg hjemme og venter på mannen min, vi må en tur på føden for å sjekke meg for sv.forgiftning. Håper alt er vel! Hvordan er det med deg?

Vi venter jente, hun ble målt til å være ca 2600g i går, dvs en helt passe stor baby.

Skrevet

Håper det går bra med deg idag! Vi venter også ei lita jente, gleder meg for nå begynner jeg å bli mektig lei av å være så tung og stor!! Har du barn fra før?

Skrevet

Hei igjen! Ja, det gikk bra, hadde for høyt BT men slapp iallefall innleggelse. Skal tilbake igjen på søndag og må måle BT selv 5 ganger om dagen til da. Nå ringte forresten jordmor akkurat og sa at blodprøvene var fine. Utrolig fin oppfølging på Ullevål.

Vi har ingen barn fra før, så dette er både spennende og skummelt. Satt og ventet oppe på føden i dag men klarte ikke forestille meg at jeg snart skal inn der for å FØDE! Sprøtt å tenke på :)

Har dere det meste klart hjemme da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...