Gå til innhold

Ang vognpose i Teutonia Softbag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går å sikler på en Teutonia Mistral med softbag til lille i magen. Har termin rundt 1 mars. Hvilken vognpose anbefaler dere som har denne vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ha pose når h*n er så liten? Både jeg (fødte i april) og venninne (som fødte i januar) fant ut at de holdt seg gode og varme nok med lammeskinn i bunn, dyne og stormtrekk og hadde ikke behov for pose før kommende vinter.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke jeg! Den er jo ganske lun i seg selv den bag'en. Kansje jeg skal nøye meg med lammeskinn?!

*Hmmm...*

Skrevet

Takk for tipset!

Skal sjekke ut siden asap! :-)

Skrevet

Var inne på sida, men jeg er ikke så fryktelig stødig i tysk *kremt* Må se om jeg finner noen som kan oversette for meg :-D

Skrevet

Takk Takk!

Har en kollega jeg kan spørre i mårra:-)

Skrevet

Man kan også maile dem på engelsk og spørre, det gjorde jeg;-) Du som handlet derfra, hvilken betalingsmåte valgte du? Tenkte jeg skulle bestille en mistral p derfra. Har du bare positive erfaringer fra dem?

Skrevet

Fikk du det du bestilte og til riktig tid. Hvor lang tid tok det før du fikk det. De sa det ville ta ca 5 uker.

Skrevet

Ok. Da får vi begge vente i spenning;-) Hva bestilte du? Er så i tvil om jeg skal ta softbaggen, eller om jeg skal ta Vario pluss baggen. Hvet du om de er ca like store?

Skrevet

Så jo nå hva du hadde bestilt:-) Men hvet du noen str. forskjell på baggene?

Skrevet

Hvor bor du? Med termin i mars tror jeg ikke at du vil trenge vognpose. Holder nok med lammeskinn og dyne i softbagen, og så heller kjøpe pose til høsten. Hvis du derimot ønsker pose med en gang, kan jeg anbefale Lammy Odenwalder med lammeskinn i bunnen, den får plass i softbagen med baby og er kjempefin og varm!

Skrevet

Jeg kjøpte min Teutonia Mistral-vogn fra en forhandler i Haugesund.

Betalte 3999 kr!!!Var 2007-model,men det var akkurat DEN jeg ville ha ;-)

Husker ikke navnet på butikken,men jeg fant den når jeg søkte på Teutonia mistral på Finn.no!

Neste gang jeg får baby skal jeg ha softbag med lammeskinn oppi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...