Rosie the riveter Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg går å sikler på en Teutonia Mistral med softbag til lille i magen. Har termin rundt 1 mars. Hvilken vognpose anbefaler dere som har denne vogna?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Må du ha pose når h*n er så liten? Både jeg (fødte i april) og venninne (som fødte i januar) fant ut at de holdt seg gode og varme nok med lammeskinn i bunn, dyne og stormtrekk og hadde ikke behov for pose før kommende vinter.
Rosie the riveter Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Nei, jeg vet ikke jeg! Den er jo ganske lun i seg selv den bag'en. Kansje jeg skal nøye meg med lammeskinn?! *Hmmm...*
Rosie the riveter Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Takk for tipset! Skal sjekke ut siden asap! :-)
Rosie the riveter Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Var inne på sida, men jeg er ikke så fryktelig stødig i tysk *kremt* Må se om jeg finner noen som kan oversette for meg :-D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 http://www.ig-familie.de/einkaufen/product_info.php?info=p89958_Teutonia-Mistral-Komplettset--inkl--Softtragetasche--Designwahl.html Denne er det jaffal du skal ha hvis det er helt vanlig Mistral du skal ha ) Men lurt å få noen som kan tysk til å hjelpe - håper gubben i huset her er kompetent nok til at vi får det riktig, hehe )
Rosie the riveter Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 Takk Takk! Har en kollega jeg kan spørre i mårra:-)
lilletrulte Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Man kan også maile dem på engelsk og spørre, det gjorde jeg;-) Du som handlet derfra, hvilken betalingsmåte valgte du? Tenkte jeg skulle bestille en mistral p derfra. Har du bare positive erfaringer fra dem?
lilletrulte Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Fikk du det du bestilte og til riktig tid. Hvor lang tid tok det før du fikk det. De sa det ville ta ca 5 uker.
lilletrulte Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Ok. Da får vi begge vente i spenning;-) Hva bestilte du? Er så i tvil om jeg skal ta softbaggen, eller om jeg skal ta Vario pluss baggen. Hvet du om de er ca like store?
lilletrulte Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Så jo nå hva du hadde bestilt:-) Men hvet du noen str. forskjell på baggene?
Minnie Mom Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Hvor bor du? Med termin i mars tror jeg ikke at du vil trenge vognpose. Holder nok med lammeskinn og dyne i softbagen, og så heller kjøpe pose til høsten. Hvis du derimot ønsker pose med en gang, kan jeg anbefale Lammy Odenwalder med lammeskinn i bunnen, den får plass i softbagen med baby og er kjempefin og varm!
lillegutt mars o7 Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte min Teutonia Mistral-vogn fra en forhandler i Haugesund. Betalte 3999 kr!!!Var 2007-model,men det var akkurat DEN jeg ville ha ;-) Husker ikke navnet på butikken,men jeg fant den når jeg søkte på Teutonia mistral på Finn.no! Neste gang jeg får baby skal jeg ha softbag med lammeskinn oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå