Gå til innhold

Jeg har lyst til å kjøpe denne sengen til junior..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det kan jeg dessverre ikke si,hadde kjøpt denne herligheten hvis jeg hadde hatt penger til det:) Guttungen hadde digga det

Skrevet

Ikke sant?? Guttungen ville jo elsket den, og jeg har faktisk pengene nå. Det fornuftige er jo å spare pengene til jeg senere, men jeg blir litt myk av tanken på hvor glad han hadde blitt...

Skrevet

Den var jo kjempefin. Men tror ikke jeg hadde brukt så mye penger på det. Det som ga hele effekten, var jo allt stoffet. Kjenner du noen med symaskin eller har du det selv, tar det ikke lang tid å sy dette.

Skrevet

Ikke sant.. Jeg må være litt fornuftig her :) Men den er veldig fin :)

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt den med sklie. Hadde ikke blitt stille med det første ved leggetid hos oss da! Ellers så er vi på tilnærmet samme løsning, bare billigutgaven. Kura fra IKEA med telt og div til å sette under.

Skrevet

Syns den var kjempefin.

Ser ikke problemet med sklie. Det har vår sønn. Har ikke problemer med å sovne om kvelden likevel.

Men seng med sklie tar stor plass, og gjør det litt vanskelig å ommøblere. Kunne tenkt meg å bytta den ut, men sønnen nekter........

Skrevet

Min hadde ikke sovet i det hele tatt han da.

Syns at å lage lekeplass av senga, er unødvendig.

Senga skal man jo sove i

Skrevet

Senga står på ett rom fullt av leker uansett. Helt vanlig at våre har med bøker, biler el.l i senga. Sovner som oftest på under ett kvarter uansett.

Og 5-åringen er utrolig stolt av silebane-senga si når han har besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...