nr2eprins Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Like...ulike NYTT 14:42 7.08.2008 Hvor forskjellig er barna deres. Frøkena vår har alltid vært aktiv av seg, og nivået har ikke sunket etter hvert som hun har blitt eldre. Hun kan faktisk ikke gå, hun hopper, løper, hinker... Og sier du at hun skal ta det med ro og gå, sier hun jada, oh hopper vidre. Junior er nå 11 mnd. og er en meget rolig herremann. Han ruller og kravler rundt, og krever ikke masse oppmerksomhet. Liker ikke at det blir for voldsomt runt han. Blir det for voldsom lek rundt han, går det greit til et visst punkt, så begynner han og gråte. Alle komenterer hvor rolig han er. nr2eprins
Pysa Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 De er omtrent like aktive, men ellers veldig ulike. 4åringen min er sart og følsom, en ordentlig kosegutt, mens 2åringen er ei tøff jente med bein i nesa som setter de store gutta i bhg på plass om de tirrer ho. Ho er staere, mer uavhengig. Er redd ho blir like vanskelig i tenåra som jeg var :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå