Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 For nå ringte niesen og spurte om hun og sambo kunne få campe hos oss i helgen:-) Jippiii!!! Da var det ikke så sårt lenger kjenner jeg:-) Og de kommer allerede i kveld for å feire klattis-sambo hos mine foreldre:-) Tralalalalalalaaaa....jeg er så glad i dag!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Så kjekt!!! Nieser som camper er vi veldig glad i her i huset også! Den ene av mine er fast inventar hos oss,- stort sett annenhver helg. Mine barn kaller henne for "storestoresøster" og det er berikende å få del i noen andre sitt liv på den måten. - Og gratulerer med sambo som begyner å bli voksen!!!! Kos dere!
Karomamma Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Så koselig, da!! Regner med dere koser dere med skikkelig blaudis i kveld
♥Snulder Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Der ser du!! Du kommer knapt til å merke at de er litt lenger unna;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Hihi, de ligger i kjellerstua og sover ennå:-) Deilig å ha dem her ja........vi tullet og lo igår alle sammen. Mormor fortalte dem at hun og jeg har vært litt utafor etter at de dro på søndag, men nå var vi glad igjen. Og det var de også:-) Koselig feiring av sambo igår med deilig mat, verdens beste blaudis og masse flotte gaver:-) Igår kveld sendte vi gutta til broderen og så benket vi oss i sengen vår med nyvasket sengetøy og så morsom film, niesen og jeg og lille rosa som sovnet som en stein:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå