Gå til innhold

Undrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det har gått mange år etter bruddet mellom far og mor, selv om jeg har vært gift med far i 6 år og har barn med han, så klarer ikke mor å "oppføre" seg.

Hun må hele tiden lage problemer. Og etter at vi fikk fellesbarn, så virker hun rett og slett sjalu?! Hvorfor, lurer jeg....? Hele greia har resultert i at hun ikke ønsker kontakt med meg (samarbeidet bra før), ei heller at hennes datter skal ha kontakt med meg og halvsøster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette innlegget henger sammen med det andre om kontakt direkte med barnet, så blir det jo litt annerledes hvis den ene forelderen saboterer kontakt. Da må man jo kanskje ta kontakt direkte med barnet og invitere feks, om ikke mor tilrettelegger samvær? Men det må vel fortsatt være relativt store barn, tenker jeg da. Hvis dette blir gjort med små barn som opplever at det er en konflikt så kan de kanskje bli utrygge? Da bør man kanskje heller ta ekstra runder på familievernkontoret først?

Jeg tror ikke det er uvanlig at noen ekskoner syns det er vanskelig at eksen får barn på nytt og barnet hennes dermed får nye søsken på fars side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...