En snupp - og en knert i magen Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er dere ute hver dag, uavhengig av været? Og hvor gamle er barna deres? Jeg føler meg litt dårlig mor her i dag, vi har ikke vært ute på tur på to dager siden det har vært enten regn eller utrygt for regn. Hun er bare 1 mnd, men hadde sikkert hatt godt av litt frisk luft... Hm, kanskje jeg skal ta en tur litt etterpå? Men i går prioriterte jeg å sove etter en laang natt, og i dag er det så deilig å nyte å være passe opplagt og faktisk få gjort noe her...
UpsyDaisy Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg er ikke vanntett så her er vi ikke ute og triller om det regner eller er utrygt! Min er 5,5 mnd.
Ned 20,4kg.. Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Her er vi ute sol som regn. Guttongen er 3,5mnd.
Tante Gustava Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Vi er ute stort sett hver dag uavhengig av vær (hvis det regner vannrett dropper vi det gjerne...) Når lillemann var bare 1 mnd så var vi nok ikke ute hver dag, da jobbet jeg fortsatt med å komme meg ordentlig etter en tøff fødsel.
mai mammaen til to Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 jeg er ute uansett vær ja. hørt om regntøy? regntrekk på vognen? mini liker kjempe godt å sove i vognen.. og det er også deilig for meg å få bevegd meg.. neste uke er det barnehage igjen for eldste så da følger vi henne og henter henne. så går vi nok en tur itl midt på dagen. mini her er 3 mnd. har vært ute hver dag han..;)utenom dagen han ble født..hihi...
partyoffive Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Her får du både koselige og frekke svar ser jeg... Lille gutt her er 4 mnd. og vi er IKKE ute hver dag selv om vi har hort om regntoy!!! Da sover han heller godt på balkongen under tak, eller på soverommet med vinduet godt åpent og frisk luft strommer inn. Ingen fare! De overlever og blir sunne, flotte mennesker selvom man ikke er ute og triller HVER eneste dag i vind og regn. Ha god samvittighet du. Viktig og tenke på seg selv også når man skal ha krefter til og ta seg av en liten en. Sovn er viktigere enn og måtte trille hver dag synes nå jeg. Det kommer maaaaange flere dager du kan ut og trille.
Elskeråværemamma Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Veldig enig med partyoffive!!! Gjør det du selv føler er best ) Vi er ikke ute hver dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå