Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det er kjempeviktig å kunne trives alene...det tar tid å komme til det stadiet....må vell si at jeg har vert der og....var alene lenge etter bruddet..sørget...kom meg over det....koste meg alene....men etter en god stund alene..så dukker savnet etter en mann opp....og jeg har funnet en fantastisk ny mann.... Så det går i bølger det her....supert å høre at du trives alene...jeg var og der- og som sagt man trenger det for å kunne komme vidre.
nickoline og supermann Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Trives kjempegodt alene..............., men jeg savner en mann. Noen som tar på meg, koser med meg og alt det der. (begynner jo å bli en stund siden) - kanskje jeg er litt sexuelt frustrert om dagen også.... var hos naprapat i dag..... og han var i tilegg dødskjekk.... Herre gud. Jeg følte meg som en tenåring.... knall deilige hender på min kropp!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 hehe... nei, du er ikke alene. Jeg har ikke et mumlende/hviskende behov, engang;) Det behovet har gått i dvale(eller forsvunnet ut med badevannet) for ubestemt tid. Jeg vil ikke møte noen engang. Har prøvd å tenke meg scenarioet med en mann i livet, og det frister ikke. Så en film her om dagen, hvor de begynte å kline, og lage "opphisset-lyder"; jeg syntes det var ekkelt, og kunne ikke tenkt meg å gjøre det selv. Dette siste kan ha med at det er så lenge siden for min del, at jeg må sikkert lære det igjen dersom det skulle være aktuelt;) Og her er det ikke snakk om måneder alene, men mange år...... Trives sikkert for godt i eget selskap, men samtidig så ser jeg jo rundt og ser hvor mange som sliter i sine forhold. Jeg synes faktisk jeg har det så mye bedre enn dem;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 For min del er det vel alle skuffelsene jeg har vært gjennom som gjør at jeg trives alene,og vil være alene,orker ikke det igjen...Og det er mange rundt meg og som sliter og har masse "ekstraproblemer" pga forholdene sine...Og da er jeg bare glad jeg slipper:pHeller alene ja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå