Gå til innhold

ÅÅÅÅ...Jeg er så spent :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden nå lørdag blir den siste lørdagen før bryllupet mitt så regner jeg med at det blir utdrikningslag nå til helgen ja :) Vet at søsteren min planlegger fælt med en venninne, igår ringte hun også samboeren min og spurte om hjelp til noe. Og jeg vet det finnes en side på internett hvro det er noen hint til hva de holder på med, jeg vet hvor den siden er også. Også har jeg så lyst til å gå inn å se, men samtidig så vil jeg ikke. Vil ikke ødelegge noe for lørdagen liksom...

Skal nok klare å vente da, men HERREGUD FOR EIN SPENNING :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er spent nå ja.... Ikke gå inn å se på siden for da blir mye av spenningen borte. Blir mer moro når du er er totalt uvitende.

Håper du får en knallfin dag/kveld/natt til helgen :-)

Skrevet

Jeg gikk ikke inn på siden, klarte å holde meg :) Og dagen ble knall, om enn litt slitsom:

Utdrikningslaget mitt ble holdt på lørdag, og det var et par flaue ting der ja..:)

Ble hentet i 10 tiden på morgenen og kledd ut i den "pene" ballerinakjolen, rosa rulleskøyter og lilla parykk :) Så bar det avgårde på matvarebutikken der jeg skulle handle frokost...Men det var ikke bare å handle, jeg måtte handle utav andre sine handlevogner! Men det er jo ingen som eier humor her i byen da, så det gikk jo ikke så bra.

Så bar det avgårde inn i skogen for frokost.

Så var det ned til byen der jeg skulle tegne portretter for 5 kroner stk. Jeg tjente faktisk 95,- så det var jo ikke så verst. En mann ga meg 25,- for at jeg skulle la vær å gifte meg :)

Så ned kaien der jeg måtte klippe boxershortslapper og spå i fremtiden. Så var det tivoli. vi kjørte krasjebiler og kopper.

Så opp på en parkeringsplass hvor de da tok bind for øynene mine, rulleskøytene på ijenn og tau rundt livet. Og da de fjernet bindet så så jeg at tauet hang fast bak en bil som tok full fart forover. Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv! Men det viste seg at tauet mitt ikke hang fast i det som hang i bilen. Å ble litt skjelven da ja :)

Så kjørte de meg ut på ein bondegård der jeg måtte hente 16 kuer fra beite,(og jeg er ikke redd for kuer i det hele tatt) sette de på plass å melke de. Måtte også rense melkemaskinen. Så fikk jeg mate 2 kalver, og det var jo bare koslig da.

Så bar det avgårde på hyttetur med reker og vin. Må nesten si at de siste timene der hvor vi bare satt å spiste å drakk vin var nok de kjekkeste :)

Skrevet

Så bra du er fornøyd med dagen! :o)

Skjønner godt du syns det var slitsomt, for var jammen mye du måtte gjøre.

Lykke til med forestående bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...