bruse Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har akkurat flytta til nytt hus, og samtidig har snuppa begynt å åle seg rundt. Vurderer å kjøpe lekegrind. Ikke for at hun skal være der hele tida (jeg er opptatt av at hun skal få utforske), men tenker at det kan være greit når man skal lage middag, gå på do, osv. Men hun er 8 mnd og har ålt seg i et par uker. Er det for seint å kjøpe lekegrind? Tenkte på denne fra mygate: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=lekegrind Tenkte å feste den fra vegg til vegg sånn at den blir litt større. Noen som har erfaringer med denne? Blir den stor nok til å krabbe litt rundt inni?
Ksenia & Anjem Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 vi solgt vår nå nettopp..han er 7 mnd...ser ikke vitsen når de er så store
bruse Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 hva er vitsen når de er mindre da? Så lenge de ikke kan krabbe/åle blir de jo værende på en plass uansett. Vitsen er jo at det skal ha det trygt selv om vi ikke står og glor på dem. Jeg syns det er litt stressende å f.eks sitte på do når jeg ikke veit hva mini holder på med. Spesielt siden både stua, kjøkkenet og gangen henger sammen uten dører. Som sagt: Før hun kunne flytte på seg var det jo ikke noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå