scirpus Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 ..er akkurat like kvalm som jeg var de 2 andre gangene jeg var gravid. Større bryster og sliten. ..men jeg har jo spiral!! Trodde ikke det var mulig da jeg. Forrige gang hadde jeg mensen den første måneden selv om jeg var gravid (og fikk selvfølgelig en overraskelse da terminen ble flyttet 1 måned). Jeg hadde mensen for 2 uker siden, så jeg får se om den kommer om et par uker eller om kvalmen avtar. Hjelpeste meg...gravid igjen?
Vintersol Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Finnes ingen 100% sikre prevensjonsmiddel. Med unntak av avholdenhet... Du får ta en test =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå