Gå til innhold

Er jeg gravid igjen..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..er akkurat like kvalm som jeg var de 2 andre gangene jeg var gravid. Større bryster og sliten.

..men jeg har jo spiral!!

Trodde ikke det var mulig da jeg.

 

Forrige gang hadde jeg mensen den første måneden selv om jeg var gravid (og fikk selvfølgelig en overraskelse da terminen ble flyttet 1 måned).

 

Jeg hadde mensen for 2 uker siden, så jeg får se om den kommer om et par uker eller om kvalmen avtar.

 

Hjelpeste meg...gravid igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ingen 100% sikre prevensjonsmiddel. Med unntak av avholdenhet...

 

Du får ta en test =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...