Ulme Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Bruker dere kappelaken, slik at madrassene ikke synes, eller har dere laken kun på overmadrassen?
*SamSung* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Noen ganger kun på overmadrassen, og noen ganger har vi laken rundt hele hovedmadrassen. Vi har ikke kappelaken, syns det er stygt og rotete, men sengen vår e marineblå. Også liker jeg å støvsuge og tørke over madrassene da jeg skifter på senga:) Seng og soverom er jeg helt avhengig å ha det rent og friskt!
Zitro Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Kappelaken. Det er ikke nedi gulvet, kun sokkelen på senga er synlig så støvsuging er ikke noe problem alikevel.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Vi har sånn stygt svanemønster på madrassene så jeg har kappelaken. Riktignok et som er "glatt" (bare enkel fold i hjørnene) og ikke sånn rynkete tantegreier...
fru tekopp Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hvor har du fått tak i det? Har selv sånn svane-mønster på senga og vil gjerne skjule det. Men har bare funnet sånn vanlig kappelaken... (Fått av moren min...)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Leverandøren vår heter NordicForm og de selges bla på Bohus og Living )
fru tekopp Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Takk, takk, jenter! Løper og kjøper! (Må bare vente på lønna først...)
~Milly~ Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Vi kjøpte et "trekk" i tykk canvas med sengen, som dekker de 2 underste lagene med madrasser.. Så har vi vanlig laken kun på overmadrassen. Vi har trekk i beige, men det kommer i mange farger! Veldig kjekt, holder madrassene fint på plass også.
storebror og junibaby=) Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 tror vi har slik som *augustprinsesse* er et laken med som går rundt de 2 nederste madrassene,så det sitter helt stramt på. Har det pga bikkja.blir så mye hår på senga ellers da han ligger helt inntil den.
storebror og junibaby=) Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 eller,vårt er i vanlig laken stoff da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå