student med mage Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei damer! Nå begynner det å nærme seg med stromskritt, og jeg har termin 12 august. Jeg lurer på om dere som har termin rundt samme tid merker noe på kroppen at det nærmer seg? Jeg merker ingenting, verken kynnere, løs mage(...) eller noe. Magen er kjempehøy, men hode har festa seg, og bra er det.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 jeg har termin 16 august og går med maserier,kvalme og er sliten som f*n. jeg håper han kommer snart for de er ikke gøy og gå sånn som dette=(
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hei hei! Har termin i morgen. Skjer mye på natten hos meg for tiden. Har vonde kynnere, mye stikkninger, tisseturer hver halvtime, samt litt rosa utflod. Det meste av dette er på natta. På dagen er det forholdsvis rolig, bortsett fra stikkningene! Løs mage har jeg ikke (heller motsatt), måtte ta klyx i går. Har begynt å ta linfrø morgen og kveld nå da. Håper det hjelper.. Tar veldig en dag av gangen nå for å si det sånn ;-))
jurgita&runa&trym Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Har termin 13 august,skjeer ikke så mye hos meg heller ) men fødselslege var positiv at det skal skje snart...det gjennstår bare å vente. Lykke til alle sammen!!!
Scorpiogi Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 jeg har termin 11, og har mye kynnere, mye slim og oppe og tisser ofte.. i natt prøvde jeg brystvortestimulering, stimulerte helt til det kom en kynner. etter det ble jeg liggende med vondt heeele natta, og det kom kjempevonde tak. Vil nok kalle det rier ja.. men stoppet opp etter en tur i dusjen og litt hvile i sengen... kjipt. er klar for å komme igang nå ja!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 jeg har termin 11 august... min egen termin var den 5.... er kjempeutolmodig, om mamma og pappa kommer i dag for å være noen dager... de bor over 70min unna, så det hadde vært koselig om det kunne skjedd noe mens de er her... jeg skal til undersøkelse på sykehuset i morgen og da sa hun at hun vil måle livmorhals og eventuelt foreta en hinneløsning... hadde jeg vært heldig hadde jeg sluppet det, men... hadde håpet å bare kunne lure meg ned på føden og føde uten at noen vet det, men med familien i hus blir vel det vanskelig... jeg lå mye våken i natt med vonde tak i mage, men det stopper jo opp sånn når det nermer seg morgenkvisten... tror det bare er for å lure meg og holde meg våken... kjempespennt på hva de sier i morgen... har også vært å tatt blodprøver for å sjekke leverfunksjon på grunn av svangerskapskløe, så dem får jeg svar på i morgen... oi... ble litt langt dette, men nå har jeg så mange tanker (og så kort lunte...)
Santi og gjengen Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Termin om 3 dager, og håper hun kommer snart. Har mye kynnere generelt, men hadde skikkelig tak en kveld + natt, før det stoppet opp. Etter det har det vært ganske stille i to dager...:-( Men idag kommer broren min og blir en uke, så da er barnepasset i huset når fødselen kommer igang. Føler at det kan skje når som helst, men det kan jo like godt gå to uker til... Hodet er ikke festet, men høyt og bevegelig. Men det hadde jo de andre selv rett før full åpning, så det trenger ikke ha noe å si. Men det er ikke mye behagelig når magen er så sinnsyk høy. Gleder meg til det er overstått!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Termin om 1 uke,14.august:-) Men håper såååå at hun kommer før,hadde vært gøy å få i morgen;-) Har masse kynnere,om kvelden er magen bare en stor kynne....konstant stein hard.Om natten også. Har en del menssmerter om natten,men ikke noe om dagen.Hatt det over 1 uke nå. Ellers merker jeg ikke noe i ryggen eller noe annet. Virker ikke som det skal skje noe her med det første:-(
snart mamma 85 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 to dager til termin,,, masse tisse turer, vondt i ryggen, hals brann og stikking... håper ikke det er lenge til hun kommer...
Laybik Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg har termin på mandag og har hatt veldig løs mage de siste dagene, spes i dag. Jeg trodde bare det var noe jeg hadde spist, men er det et tegn på at fødsel nærmer seg altså?? Ellers har jeg hatt litt mensensmerter de siste kveldene, tisser ofte og har litt kynnere... Vil føde i morgen jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå