Gå til innhold

Hvor mange barn drømmer DU om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min pure ungdom tenkte jeg at OM jeg i det hele tatt skulle ha barn, skulle jeg ha max 2 barn. MAX. (Og da helst en jente og en gutt...:P)

Men så traff jeg mr. Right, da, og vi lever et usedvanlig stabilt liv. Har fått fire nydelige unger, men klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med at vi ALDRI mer skal ha en liten nyfødt her i huset...

Jeg tenker altså - sinnsykt nok, på nr.5....

Hva med deg? Hva er ditt drømme-antall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i utgangspunktet tenkt meg en, men har nå to nydelig unger. Og nå er det stopp. :o) Denne gangen er jeg helt sikker altså ...

Skrevet

Er som deg og skulle gjerne hatt 4-5 stk hehe :) men nå har det seg sånn at jeg tydeligvis ikke er laget for å gå gravid så jeg vet ikke om jeg tørr å få flere nå etter at nr 2 kommer.

Orker ikke et sånt svangerskap som dette en gang til..

Men drømmen sier 4-5 stk :) jo flere jo bedre!

Skrevet

jeg har alltid tenkt at jeg skulle ha minst tre.. men nå har jeg to hærlige barn og vi får se om det blir en nr tre..er nok å gjøre iallefall

men så er det den følelelsen da. er jeg virkelig ferdig med å få baby? skal jeg aldri være gravid igjen..hmmmm... vi får nå se. minsten er bare 3 mnd no da

Skrevet

Vi har to, og jeg drømmer om en eller to til! :D

Unger er herlige, og jeg synes at både graviditet, fødsel og alt annet er topp.

Men jeg merker at hverdagen er hektisk allerede, så det blir nok bare et barn til...om en stund. Men DET vil jeg!

Skrevet

2! ingen under og ingen over:))

Skrevet

Heldiggrisen..

Jeg sliter med å få samboeren med å nr. 2.. vi har 1 frisk herremann, og mistet et lite nurk som ikke var levedyktig.. - og nå tør han rett og slett ikke prøve på en til. Vi er jo tross alt heldige som har 1 friskt barn sammen.. og det er jeg forsåvidt enig med ham i.

Skrevet

nå har jeg 2, men kunne godt ha to til, men må nok godsnakke litt med mannen først da :-)

Skrevet

Tja.......hadde mannen kommet til meg og sagt at vi kunne prøvd å få en til så hadde jeg hoppet i taket av glede og lovet han sex 4 ganger om dagen hehehe....;)

Men ikke før om et års tid.....

Men sansynligheten for at han gjør det er lik 0......

Vi har 4 og han synes det er nok.

Får bare bøye meg for den og drømme om barnebarn i fremtiden tror jeg.....

Skrevet

Vi venter nr 3 om få uker, og da er det stopp for vår del.

Dersom jeg hadde vært yngre, bodd i hus, nære familie og venner, og hadde hatt en tilrettelagt jobb osv, hadde jeg sikkert ønsket meg både 4 og 5, hehe. Barn er jo det beste som finnes!!

Skrevet

Hvis jeg hadde sluppet å gå gravid ville jeg hatt 3, men siden jeg har vært like dårlig nå i de 2 første, så får det bli med det.

Skrevet

Drømte om tre barn som ung. Fikk to og trodde det var stopp. Følte meg veldig ferdig med barn en periode.

Da minstejenten ble vel fem, var jeg klar på nytt. Nå er hun 8 og vi har en baby på 6 mnd.

Nå er vi inne på tanken om nr 4. Men mannen i huset er 70% mot og 30% for. Jeg ville gjerne hatt en kjapt nå, men sannsynligvis blir det ikke flere egenproduserte. Kanskje vi ender opp med et fosterbarn om noen år.

Og så kan man jo begynne å glede seg til barnebarn...

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst på 2-3 barn. Det serlikevel ut som om jeg må slå meg til ro med den ene jeg har.

Skrevet

Har alltid ønsket meg 3 barn. Nå har jeg to, og med beskjeden om at jeg sannsynligvis kommer til å bli sengeliggende hele svangerskapet om jeg blir gravid igjen, tviler jeg på at det kommer en til. iallefall ikke nå når de to vi har er så små.. men man skal aldri si aldri om at det kommer en attpåklatt om noen år...

Skrevet

Eg håper me får tid og økonomi til 4. Før eg evt vurderer fleire enn det må eg nesten forsøke firebarnsmorlivet.

Skrevet

2, men det ser ut til at det blir med 1.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha 4 eller 5 barn:) *drømme, drømme*

Mannen vil bare ha 3, så vi får se om han ombestemmer seg når den tid kommer.

Vi har foreløpig to... En gutt og ei jente.

Skrevet

Har alltid drømt om 3 barn. Men det er nok ikke sikkert at drømmene mine blir oppfylt...

Skrevet

Har to stykker og syns det er perfekt. Har ikke lyst på flere :-)

Skrevet

8 er helt perfekt synes jeg.

Skrevet

Drømmer om 4 kanskje 5, men pga BL må vi nok stoppe på 3... sa da har jeg en igjen....... =))

Skrevet

3-4... nå har jeg 2, og sambo har en fra før... så jeg vil gjerne ha iallfall 1 til... men det blir en god stund til, minsten er bare 5 uker, så vi får se når han blir eldre, og jeg har glemt hvor sliten jeg var når jeg var gravid! hehe

Skrevet

Drømte om 5, slo meg til ro med den jeg fikk, ble spådd fem, fant en mann som har to og som ønsker to til, så hvem vet, kanskje det blir fem alikevell da?

Skrevet

Drømmer ikke om flere barn, jeg. Jeg har alltid ønsket meg ei jente og henne har jeg fått. Noe mer og bedre kunne jeg ikke ha ønsket meg.

Jeg er veldig glad i barn, og jobber/studerer også til å arbeide med barn. Jeg føler jeg har massevis av overskudd og kapasitet til å dele hennes gleder og iver til livet. Vi har hverandre og jeg føler det er tilstrekkelig. Jeg føler heller ikke at jeg vil ha barn med min store kjærlighet. Men, vi har tid til hverandre, vi har kapasitet og ork til å nyte livet med både hverandre og min datter. Det passer meg perfekt.

Skrevet

0 har 2...:-p

Neida, har vel alltid egentlig sett for meg 3 eller 4, men noe sier meg at det blir maks 3..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...