Gå til innhold

Hmm... forvirret..

lillemeg har fått prinsen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 11 og alle sympomene mine er forsvunnet. ikke ømme pupper, ikke kvalme, ikke trøtt..alt er som før når jeg ikke var gravid...hehe...

er dette normalt... eneste jeg merker er slike mensen smerter...

takk for svar påforhånd

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

de er ulikt fra person til person...

jeg var kvalm og dårlig til uke 22 så følte jeg meg ganske vell og nå er jeg i uke 39 og har fått tilbake kvalmen=(

men tror de er helt vanligt at symptomerne forsvinner=9 og gla kan du vara for det, for de er jo ikke gøy å vara dårlig=)

Skrevet

Jeg var litt kvalm og var litt plaget med ømme pupper i begynnelsen, men plutselig rundt uke 12 var alt borte.

Hadde også mens-lignende smerter, men det er bare livmoren som strekker seg. Var ihvertfall det jordmor sa til meg.

Det er vanlig at symptomer varierer fra person til person, og også fra uke til uke.

Lykke til videre! ;)

Skrevet

Ikke for å skremme deg alt for mye, men første gang jeg ble gravid så hadde jeg ikke noe særlig gravidsymptomer, var trøtt og slikt og ømme brøst, men etter uke 7 forsvant alt det der. Det viste seg at jeg ikke var gravid lenger, hadde også menssmerter, spes på eine siden, men det var sikkelig vondt, til tider måtte jeg holde på den eine siden, så vondt var det. Men behøver ikke å bety noe for din del :). Noen er dårlige gjennom hele svangerskapet, noen kommer å går det, andre igjen så er de friske fra uke 11-12...

Skrevet

jeg sluttet å være kvalm og trøtt rundt uke 9, men fortsatte å ha ligamentsmerter, eller mensensmerter. det er ikke uvanlig, men er du redd kan du ringe lege for å få en sjekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...