Gå til innhold

I got nothing to WEAR! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er piss lei av å gå med de samme klærne dag ut og dag inn, og jeg vil jo ikke gå ut nå og kjøpe klær som jeg ikke kan bruke mere enn ettpar måneder. mammabuksene er allerede blitt trange rundt magen, så jeg går stort sett rundt i joggebukse. urk...jeg vil være slank og fresh...istedet er jeg diger og ustelt!!!!!

ok, nok klaging... men syns det er dårlig at de pokkers mammabuksene ikke holder svangerskapet ut. Sist svangerskap varte de mye lengre...men denne gangen fikk jeg mage MYE raskere desverre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med akkuratt det samme,har ikke noe å ha på meg,føler meg bare sluskete å ustelt..Orker nesten ikke å finne på noe pga det..Er drittlei!!!!!Liker å føle meg fresh og feminin..Å det føler jeg absolutt ikke nå,litt rart siden jeg ikke kan bli mer feminin(gravid)Hehe!!!

Så jeg har gått i tights hele tiden,å det er jeg så utrolig lei.

Fikk mage veldig tidlig jeg også!!

Skrevet

Know the feeling!!

Jeg har bare 1 mamma-bukse som går over magen, og den er allerede stram. Jeg er 22+5 idag.

Så har jeg en bukse + ett skjørt som går under magen, men de begynner og bli stramme de også.

I sommer har jeg brukt mye tights og tunika, men her nord begynner det å bli litt kaldt nå som det er overskyet.

Så da blir det joggebukse da hvis jeg vil ha det behagelig....blærk...

Meeen, samtidig har jeg aldri følt meg så fin som jeg gjør nå med mage :) :)

Men det hadde vært fint å kunne kle seg fint også da...

Skrevet

Fint vi er flere!

Tente akkurar på dette i går, da mannen min kom nydusjet og fin i jeans og skjort, og jeg satt der som en slask i joggebukse og hettegenser. Så i dag har jeg stlt meg etter beste evne, og trukket i jeanskjørt fra HM mamma og tskjorte fram samme sted. Følte meg fin til jeg så speilbildet mitt i et butikkvindu:-). Vi får ta det med godt humør, kanskje? Nyte noen måneder med rett til å slippe ut magen...

Hva som bekymrer meg mer, er hvordan det skal bli etterpå, hvis ingenting sitter pent likevel! Og ingen unnskyldning.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...