Gå til innhold

hei selma07 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk det i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint:o) Hun var alene i tre kvarter:o) Da hadde en litt større gutt dytta, og da ville frøkna til mamman som er så stor og sterk:o) Hun gikk fort inn i lek med ei anna jente der da vi kom, dansa og sang da vi hadde sangstund! Men regner med det blir tøffere imrg når jeg skal bli borte litt lengere! Så skal det også nevnes at hun har øvd på å si mamma ca 10 000 ganger etter vi kom hjem:o) Enn for dere?

Skrevet

det gikk fint. jeg var der hele tiden, og i morgen skal vi i bryllup, men på mandag er planen å gå en liten tur.... mulig mamma blir et godt brukt ord her i huset også da :-)

Skrevet

Så bra at det gikk fint:o) Ha det hyggelig i bryllup! og lykke til videre med tilvenning!!

Skrevet

Så flinke jenter dere har!

Mine barn er jo endel større (!) og er drevne i barnehagen, men de har fremdeles dager hvor de kan henge som lim i rompa og det høres ut som utviklingen har stoppet med de første ordene (Mamma - Vil ikke -)

Det som jeg synes er fint er å bruke litt tid på henting, sånn at jeg blir litt mer kjent med de andre barna og personalet slik at jeg vet hvem de snakker om på ettermiddagene.

Fortsatt lykke til med innkjøringa :o)

Skrevet

Så fint at det gikk bra med lille Selma :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...