husmus &2 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg ligger over den rød streken men innenfor feltet, såvidt, hehe, men jeg tar dette egentlig med stor ro. Men, det som har slått meg er at når de måler symyfysen så må det jo være mye ekstra hud som kommer med i slengen? Jeg var ikke akkurat en sylfide rundt midjen før graviditeten, så mye av dette må jo gjøre utslag på målingen, fettet har jo ikke forsvunnet, bare vokst utover med magen. hehe. Hva tror dere?
shari_z Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg spurte jordmoren om nettopp dette fordi jeg har vært hysterisk for å få en kjempebaby. SF-målet har ligget over det grønne feltet lenge, men er veldig nær den røde streken nå (heldigvis!). Men så veide jeg i utgangspunktet 34kg mer enn sist jeg gikk gravid, og jm sa at alt av polstring på magen går med på målingen av SF-målet. Veldig glad i min jordmor, som sier aldri at jeg er for stor, men heller at jeg ser mye bedre ut denne gangen enn siste gangen, og klager ikke over vekta mi. Så ja, i følge min jordmor, blir alt av polstring på magen med på måling av SF-mål. Ble glad jeg, kanskje jeg ikke får en kjempebaby likevel. :-)
husmus &2 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 ah, takk for svar! Det hjalp å høre!! Jeg har noia for å få en kjempebaby og har super dårlig samvittighet hver gang jeg spiser sukker eller frukt, noe som skjer oftere enn det bør gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå