Gå til innhold

huff, krise ved levering i bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og skal jobbe hjemmefra, men leveringa i barnehagen i dag gikk ikke som forventet akkurat....den sitter i og jeg klarer ikke konsentrere meg...

Dattera mi er 4, 5 år. Hun begynte i bhg igjen etter ferien nå på mandag. Det er få unger i bhg ennå, og bare en annen jente på samme alder.

Hun hadde ikke noe lyst til å dra i bhg i dag(heller) og brøt helt sammen da jeg skulle dra...hun klamret seg til meg og illskrek...

Mens lillesøstera på 2,5 år sprang avgårde og begynte umiddelbart å leke...

Jeg vet ikke engang hva jeg jeg spør om råd til nå...

er bare så fortvilet. Hun er så skjør den jenta. Så grublende og tenkende, og så veldig veldig følsom...

Jeg føler vel at de i bhg ikke tar henne på alvor. At de ikke møter henne med den oppmerksomheten og omsorgen hun trenger.

jeg tenkte å hente de snart nå.men kjenner tårene står i øynene bare jeg tenker på å møte de ansatte i bhg.. jeg vil så gjerne si i fra, men vet ikke om jeg klarer det uten å bli veldig emosjonell...

huff ble bare rot dette...

Jeg ønsker meg bare barnehagepersonell som ikke sier at "pytt sann det der går da over.."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv et brev og få ut alt! Så venter du en dag og ser om du vil videreformidle noe av det du skrev i brevet. Be om en samtale med ped.leder og fortell hva du observerer og hvilke behov du mener datteren din har som ikke blir møtt. Du skal føle at du blir tatt på alvor!

Jeg skjønner at det ikke er lett og at det er vanskelig å si ifra! Men samtidig skjønner jeg ikke at ting kan bli bedre om du ikke gjør det. Hmm.. det er vanskelig å si i fra når man er usikker på om man blir tatt på alvor.

Skrevet

Hvordan hadde datteren din det i barnehagen i dag?

Skrevet

Uff skjønner godt hvordan du har det. Ikke no god følelse det der.

Hvordan hadde hun hatt det i barnehagen i dag da?

Jeg ville bedt om et møte med ped leder eller ditt barns kontaktperson.

Før møtet kan det være lurt å skrive ned hva du vil ta opp og forslag til hvordan dere evt kan gjøre det bedre for datteren din.

Og skulle det komme noen bekymrede mammatårer under møtet så vil jeg tro de aller fleste har forståelse for det:o)

Fins ikke noe verre en å se barnet sitt ha det tøft på noen som helst måte.

Klem!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord, eller..takk for at dere svarer på mine bekymringer...lenge siden jeg har vært inne på disse sidene nå. nesten tre år! Veldig fint å kunne dele bekymringer og lese andres erfaringer.

HUn hadde det visst greit nok i bhg i dag. Da jeg kom ville hun ikke hjem...Men, akkurat da jeg kom for å hente hadde de selvf tatt fram noe spennende. Resten av dagen var det sikkert fri leik...Slik det veldig ofte er. ja ja jeg skal iallefall ta et møte med den nye ped.lederen som starter nå snart. jeg har gått og kjent at det har ulmet inne i meg det siste året. men følte kommunikasjonen med den forrige ped.lederen var lite god så jeg gadd ikke engang å prøve å snakke med henne... burde jo ha gjort det ...jeg har jo ymtet og jeg tror hun forsto at jeg ikke var så fornøyd...Men, for ungens del burde jeg jo tatt et ordentlig oppgjør eller samtale da:)

ja ja, i morgen tror jeg pappan skal få levere.. pleier å gå greiere da...

so long

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...