Gå til innhold

Forlovere ved bryllup i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne høre hva dere synes:

Dersom noen skal gifte seg i f.eks. Amerika og ha med forlovere, er det da forventet at brudeparet skal dekke reise og opphold for forlovere med respektive? Alle er voksne etablerte mennesker i fullt arbeid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen meninger om dette?

Skrevet

Da broren til min samboer giftet seg i utlandet, betalte mine svigerforeldre reisen til hans forlover. Hotellet betalte forloveren selv.

Skrevet

Brudeparet dekker alle utgifter til forlovere ja.

Det er vanlig. Andre som vil være med betaler selv.

Middagen etter vielsen bør også brudeparet ta for alle.

Skrevet

Vi skal gifte oss i utlandet i september, forloveren min kan dessverre ikke bli med pga hun nett har fått baby. Men det vi tenkte var å betale oppholdet hvis de ville betale fly, kanskje sponse dem litt med det og.

Skrevet

Jeg har vært forlover i utlandet. Jeg betalte reise og opphold selv (tok det sammen med ferie).

Jeg visste om det 1 år i forveien, så jeg fikk tak i billige billetter osv.

Det var ikke noe krav om å være med, men det ønsket jeg selvsagt.

Jeg reagerte ikke på at jeg måtte betale selv. Ved bryllup i Norge er det da ingen som betaler reiseveien til/fra bryllupet (noen reiser jo veldig langt).

Vi fikk selvsagt god middag etter bryllupet (bryllupsmiddag, kake, vin osv.)

Bruden betalte også for sminke/hår for meg + lunch før vielsen.

Skrevet

Takk for innspill! Dersom noen andre mener noe, så kom med det! :o)

Skrevet

Vi gifter oss i utlandet nå til høsten og hadde egentlig planer om å bare stikke av og gjøre det alene. Selv om vi egentlig hadde skaffet oss forlovere før det.

Men så spurte vi forloverne om hva de syntes og de ble faktisk skuffa over at vi tenkte tanken på å gifte oss uten dem. Og de ville mer enn gjerne være med for egen regning:) Alle hadde god tid på å finne billige billetter og de tar det som en liten ferie.

Jeg syns ikke man kan forvente det, men det kommer vel litt an på hvor mye penger brudeparet har og har tenkt til å bruke i forbindelse med bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...