Gå til innhold

klikk! i vinkel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

disse ungene erforunderlige.

lillewirre har vært i barnehagen sammen med pappan sin i dag, første dag med mye nytt og mange inntrykk..

jeg kommer tidligere hjem fra jobb for å bytte med pappa-n slik at han får noen timer på jobb også.

jeg regnet med at lillewirre sov når jeg kom hjem, for det er hennes vanlige sovetid...men NEI DA! hun er våken og sutrete.. hvorpå jeg hev henne i seng..men da er hun jo alt overtrøtt. så jeg pakker på henne klær og tenker; du sovner nok i bilen på vei til handleturen, butikkene jeg må i ligger 30 min herfra. Jeg setter frem vognen og gjett hvem som absolutt skal oppi den? Joda. Lillewirre får selvsagt sitte i vognen mens jeg henter bleier og lommebok. Skal si jeg ble overrasket da jeg kom tilbake i rommet... hvem lå i vognen og sov? Lillewirre!

Så nå er en og enhalv time svidd av til hennes sutring, og nå blir hun sikkert sovende i to timer.. og da er jo dagen liksom gått da. Så mye for den handleturen.

Får sjekke om ikke jeg får vasket ett bad eller to så lenge, for hun ligger i vogna midt i stua og jeg tør ikke flytte henne;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...