Gå til innhold

Noen som har babyen sovende inne om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som har babyen sovende inne på dagtid??? Vinduet står godt åpent og frsik luft strommer inn. Går ut på tur og triller (ikke hver dag, men flere ganger i uken), men han sover somregel inne.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini sov stort sett inne da han var baby :) han begynte å sove ute i vogn da han startet i bhg, men nå sover han inne i bhg på madrass. han synes det er litt stas med madrass på gulvet, hehe!! han er snart 2,5 år :)

Skrevet

det kommer an på.... Men for meste ligger han nok ute.

De dagene det er veldig varmt ute sover han inne, hvis han er hjemme....

Skrevet

Vår gutt sover også inne.

Det er massevis av katter og en løs hund som løper rundt huset, i tillegg til masse trafikk og narkomane naboer.. Synes det er tryggest å ha ham inne.

Skrevet

Æ har d:o) bægge mine gutta har sove dupp inne.

Skrevet

her gjør hun det.. viss hun såver i vogna så hører eg ikkje når hun våkner.. bor ikke i 1 etasje.. har heller ikke babysitter.. å når vi er på trilletur så vil hu ikkje såva, men kun kikke...

Skrevet

Begge jentene mine sover inne. Var litt bekymret for hvordan tilvenningen til å sove ute i vogn i bhg skulle gå, men det har gått veldig fint! :o)

Skrevet

Teo på 10 uker sover stort sett inne i vogna. Det er fordi han sover så lett så jeg må rugge på vogna veldig ofte.

Skrevet

mi sover som oftest ute. har babysitter på. vis ikke så hviler hun i vogna inne.

Skrevet

guten vår sover inne .............og ute hvis jeg er ute =0)

Skrevet

Gutten min sover inne når vi ikke er ute på tur. Storesøster sov ute på verandaen med pga mange innpåslitne skjærer har vi ikke tatt sjansen denne gangen.. :-)

Skrevet

jenta mi på 8,5 mnd sover inne hver dag.....(har sovet litt ute nå i sommer når det har vært varmt)

Skrevet

jenta mi er 2 mnd og hun har kun sovet inne, enten i vogna eller i lekegrinda når hun sovner der etter at hun har liggi der en stund. hun sovner når vi er ute på trilletur, men tørr ikke la hun sove ute i vogna pga maaaaaange katter i borettslaget, jeg stoler bare ikke på de, selvom jeg kunne hatt mygnettingen over. liker å "vite" hvor hun er..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...