Sigbeth Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vil bare si at vi er i gang med å prøve å lage nr 2 - har en gutt på 2 år. Men det går ikke like knirkefritt som første gang. har "bare" holdt på å prøve aktivt i 3 måneder, men er likevel litt frustrert fordi jeg fikk mensen i dag. Forrige gang tok det tre måneder, men da hadde jeg nettopp sluttet med p pillen. Nå har jeg ikke brukt noen hormonelle prevensjonsmidler siden fødselen - brukte kondom i den perioden det ikke var aktuelt å bli gravid, ellers bruker jeg babycomp. Noen som er i samme situasjon eller som har gode råd. ? Kan også nevne at jeg var veldig mye inne på BIM da jeg var gravid, hvis noen skulle "kjenne meg igjen"
Sigbeth Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 IKM? Dere bruker en masse uttrykk jeg ikke kjenner til ennå. Hva betyr TR da?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hei. Jeg også er ny her. Jeg ehller skjønner ikke noe av disse forkortelsene... Hehe. men lærer det nok, om noen vil forklare oss. Vi også prøver å bli gravide. til første mann da. Har sluttet på p-pilla og prøver å få igjen syklusen min. En ting som gnager meg litt, er det at noen kan "glemme pillene hjemme en helg vi skulle på hytta også ble jeg gravid a gitt", mens andre slutter på de frivillig og prøver og prøver i mnd vis... Siden jeg aldri har vært gravid før så kunne jeg trenge noen gode råd/kjærringråd, for forberedelser og unnfangelse.
Sigbeth Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Hei Tutta! Enig! Da er vi jo litt i samme båt i hvert fall! Det er lett for noen å bli gravide, vanskelig for andre. Foreldrene mine var gift i 13 år før de fikk meg og jeg er enebarn. Så jeg var veldig redd før vi startet å prøve forrige gang, men da gikk jo alt så greit. Men vet at mange sliter med annengangs forsøket.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja, godt å ha noen som forstår hva enn prater om Jeg håper ikke jeg vil ha større prøblemer med å bli gravid... Har ikke prøvd så lenge, men har gått på Cerazette så lenge at jeg har ingen sykus lenger... Så vet ikke når "hva" skjer. EL og mens... Tror det med andregang også kan være veldig individuelt. Noen sliter mens andre spyr ut unger Men siden du har en så vet du jo at dere begge "fungerer" da. Det er jo betryggende. Tutta
Sigbeth Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Godt poeng. Vi må ikke gi opp. Håper du får igang syklusene dine snart! Håper vi snakkes mer en annen dag!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Nei det må vi ikke. hehe. Takk for det så håper jeg vi snakkes mer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå