Gå til innhold

Pause i monteringen....:)

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg montert 22 Skuffer.... tenkte jeg skulle begynne med fronten på de nå....

Er jo skikkelig gøy, greier ikke å stoppe..hehe:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig praktisk å like montering!! Synes du er flink, jeg!

Skrevet

takk for det:)

Ikea monteringen er jo så enkelt, ble skikkelig overrasket jeg..... angrer ikke på at vi velgte å montere de selv, for Ikea skulle ha ca 20000kr for monteringen....haha... tror jeg skal bli Ikea montør jeg også....

Skrevet

hehe... du får annonsere! Litt av en pris de skal ha!

Trodde det var komplisert og frustrerende å montere ting fra Ikea med en mengde små skruer som ble borte på underlig vis, men skjønner at jeg tar feil, eller at du er usedvanlig dyktig - eller har vært heldig?

Skrevet

hehe...:)

Nei, det er faktisk enkelt, vist man følger bruksanvisningen slavisk.... var faktisk ingen skruer på skuffene...bare klikk-klikk..hehe... men noen skruer på fronten ser jeg, men bare 2 stk, det takler jeg...(utrolig holdbart også, skuffene er i stål:)

En del skruer på skapene da selvfølgelig....

Skrevet

Så flink du er:-)

Her er gubben igang med å montere noen Pax- garedrobe skap fra IKEA som jeg skal ha på badet.

Flinke mannen min:-)

Skrevet

He he. så heldig du er da så liker å montere.. Jeg gjør alltid feil, uansett. Så blir jeg sur og tverr for eier ikke tålmodighet og liker ikke å feile hehe.. Pleier å kalle det for skillsmisse arbeid hvis vi prøver å gjøre det to. Så jeg overlater alt ansvar til mannen, så skrur jeg der han sier jeg skal skru.. Da går alt greit:)

Men var jo en vanvittig pris Ikea skulle ha da!! Vi betalte 5000 for å få skrudd sammen og montert vårt kjøkken, men det var ikke Ikea.. Og da gjorde de alt så kjøkkenet var helt ferdig.. Høres ikke ut så de har lyst å gjøre det når de tar så masse penger for det..

Skrevet

Ja, men det ble en del tillegg, timesbetaling for kjøring( vi bor ett stykke fra Ikea.... også mere pluss-pluss... også er det et stort kjøkken med masse skap...(18m2).... men kamskje jeg over drev litt med 20000kr.... men det var uansett MYE:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...