h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Nå har jeg montert 22 Skuffer.... tenkte jeg skulle begynne med fronten på de nå.... Er jo skikkelig gøy, greier ikke å stoppe..hehe:)))
blond Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Utrolig praktisk å like montering!! Synes du er flink, jeg!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 takk for det:) Ikea monteringen er jo så enkelt, ble skikkelig overrasket jeg..... angrer ikke på at vi velgte å montere de selv, for Ikea skulle ha ca 20000kr for monteringen....haha... tror jeg skal bli Ikea montør jeg også....
blond Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 hehe... du får annonsere! Litt av en pris de skal ha! Trodde det var komplisert og frustrerende å montere ting fra Ikea med en mengde små skruer som ble borte på underlig vis, men skjønner at jeg tar feil, eller at du er usedvanlig dyktig - eller har vært heldig?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 hehe... Nei, det er faktisk enkelt, vist man følger bruksanvisningen slavisk.... var faktisk ingen skruer på skuffene...bare klikk-klikk..hehe... men noen skruer på fronten ser jeg, men bare 2 stk, det takler jeg...(utrolig holdbart også, skuffene er i stål:) En del skruer på skapene da selvfølgelig....
NoDoubt Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Så flink du er:-) Her er gubben igang med å montere noen Pax- garedrobe skap fra IKEA som jeg skal ha på badet. Flinke mannen min:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 He he. så heldig du er da så liker å montere.. Jeg gjør alltid feil, uansett. Så blir jeg sur og tverr for eier ikke tålmodighet og liker ikke å feile hehe.. Pleier å kalle det for skillsmisse arbeid hvis vi prøver å gjøre det to. Så jeg overlater alt ansvar til mannen, så skrur jeg der han sier jeg skal skru.. Da går alt greit:) Men var jo en vanvittig pris Ikea skulle ha da!! Vi betalte 5000 for å få skrudd sammen og montert vårt kjøkken, men det var ikke Ikea.. Og da gjorde de alt så kjøkkenet var helt ferdig.. Høres ikke ut så de har lyst å gjøre det når de tar så masse penger for det..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 Ja, men det ble en del tillegg, timesbetaling for kjøring( vi bor ett stykke fra Ikea.... også mere pluss-pluss... også er det et stort kjøkken med masse skap...(18m2).... men kamskje jeg over drev litt med 20000kr.... men det var uansett MYE:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå