Gå til innhold

Kraftige mensensmerter!!!!!

B og T skal få søster eller br

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha så kraftige mensensmerter at nesten svimer av og blir skikkelig dårlig når man er 6 uker på vei.....Ingen blødninger, men føler jo at det kan skje når som helst! Blir bekymra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvor mye smerter du har, men så mye at du nesten svimer av er jo ganske mye vil jeg tro. Men det er ganske vanlig å kjenne mens smerter og murringer de første ukene av graviditeten pga voksesmerter. Men for all del, jeg synes det er absolutt lov å rådføre seg med lege/jordmor når man er nervøs, uten å være redd for å "være hysterisk"

men du vet sikkert at skulle det være noe galt er det ingenting de kan gjøre:(

det trenger ikke være noe galt da! men at du reagerer kraftig på forandringene der nede, livmoren svulmer jo ganske mye opp rundt de ukene du er i nå pga masse mere blod tilførsel... :)

kanskje du skulle prøve å finne på noe koselig? så du får slappet av litt mtp smertene og bekymringene dine?

Skrevet

Hei du!

I mitt første sv.skap dukket det opp kraftige murringer i uke 6. Jeg hadde svært få murringer før uke 6 da. Murringene var veldig kraftige, og så hadde jeg veldig vondt i lyskene. Holdt ikke på å svime av akkurat, men det å sitte i ro på jobb var ubehagelig. Det var VONDT!Dette vedvarte så og si i hele uke 6, så ble det plutselig stopp med så og si ingen murringer etterpå. Trodde det absolutt ville gå galt. Hadde noen småblødninger i forbindelse med dette, friskt blod. Fikk time til legen og alt var i skjønneste orden :)) Fødte en flott gutt :))

Nå er jeg gravid 5+3. Nå har jeg hatt murringer fra ca. en uke etter befruktning, murringer som har kommet og gått. Hadde noen kraftige for et par dager siden, men ikke som da jeg var i uke 6 sist. Murringene er helt bort nå.. Så tydelig at sv.skapene er forskjellige også for samme person ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...