Gå til innhold

noen som har iphone her?fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt hva er du ikke fornøyd med?vurdere sterkt å kjøpe meg det.gubben har allerede bestilt seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter spent på min.

En kollega av meg har den og da jeg spurte om den var bra fikk jeg bare et nja, så jeg er litt skeptisk.

Skrevet

Jeg har den, er fornøyd jeg, men er visse ting som kunne vært bedre.

Er bla. kort levetid på batteriet, den kan til tider henge seg opp, og det er dårlig kamera. Jeg har ikke kjøpt min i norge, så er ikke 3G ol. på min.

Det som jeg syntes var litt dumt sånn ellers, var at det ikke fulgte med bruksanvisning. Men kan godt hende dette følger med på den Norske tlf.

Ellers er jeg blitt veldig glad i min iPhone. Men tar litt tid å venne seg til å skrive meldinger:p Blir litt bommerter!

Skrevet

oki takk for svar.har for det meste hatt nokia telefoner så dårlig batteri er jeg godt kjent med.vet ikke om det er 3g på den vi kikket på,men hva skal enn egentlig med det:)åå ble enda mere fristet nå ja.

Skrevet

Om dere kjøper en norsk telefon er det 3G og GPS.

Som sagt batteriet er dårlig, med dette er kun hvis du surfer på internett eller hører på musikk. Om du bruker den til "vanlige" ting holder batteriet lengre.

Hadde 3G på en annen telefon jeg hadde, men det brukte jeg ALDRI, tror jeg testet den 1 gang eller noe. Har vært veldig dyrt å ringe med 3G her i Norge, men godt mulig det har blitt billigere nå.

Om du kjøper deg i Phone..(ett tips..)

Henger den seg og du ikke får skrudd den av. Skal du holde knappen på toppen av tlf (den smale avlange) og den runde knappen (hjem-knappen) inne samtidig. Disse holder du inne til den automatisk restarter av seg selv...

Skrevet

Min husbond er den lykkelige eier, og jeg er den forsmådde hustru ;-)

Mye artig med I-phone! Som noen har sagt, så varer ikke batteriene evig, men det må man se i forhold til alt man kan gjøre med den som bruker en del strøm.

Selv vil jeg ikke ha I-phone før det finnes et program som gjør at jeg kan sende og ta imot MMS (og min gamle mobil er utslitt).

Skrevet

Det finnes da programmer for MMS, jeg har det!

Skrevet

takk for mange tips!spørs om det blir så jeg også bestiller meg enn:)

å du kan motta og sende mms med de,ikke noe problem det har jeg hørt.

Skrevet

får man laset ned mms program på apple store??

Skrevet

Har den og er fornoeyd=) Batteriet gaar ned fort, men jeg er flink til aa lade naar jeg kan.

Skrevet

Hva heter programmet for mms/hvordan får man tak i det?

Mannen min har iphone, og han er kjempefornøyd. Selv ser jeg ikke poenget med det om jeg skal være helt ærlig...

Skrevet

VELDIG fornøyd!!!!!!

Har faktisk ikke funnet NOE som jeg ikke er fornøyd med! Utrolig mange kule programmer man kan laste ned!!! KJøp! Kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...