Gå til innhold

Hvilken deo bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er nysgjerrig på hvilken deo som er mest populær, og kankjse få noen tips.....begynner å bli lei den jeg har.

Selv har jeg prøvd mange forskjellige, dette er vel de jeg har brukt mest (ikke heng dere opp i skrivefeil er dere greie):

Estee Lauder, Biotherm, Vichy (den fra apoteket).

Nå bruker jeg Nivea sin. Er veldig "flink" til å bruke penger på kosmetikk, prøver nå og begrense meg noe.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker First Price, jeg. Koster 10 kroner og funker akkurat like bra som alle andre deoer. Ikke lukter den voldsomt heller. Jeg er ingen stor fan av veldig parfymerte produkter.

Skrevet

jeg kan kun bruke dove sine. på grunn av extremt svetteproblem er det de eneste som ikke er svettelukt på boks........... er operert også for dette problemet mitt, men likevel er alle andre deoer som svettelukt på boks..... Har prøvd MAAAAAAAAAAAAAAAAANGE...

Skrevet

bruker sterilan, gjort i mange år..

Skrevet

Jeg veksler mellom Dove, Nivea, Elizabeth Arden Green Tea og Biotherm sin.

Er nødt til å skifte merke ofte, virker nesten som om jeg blir "immun" om jeg bruker den samme i flere dager.

Skrevet

Jeg bruker The Body Shops Aloe Vera Deo.. Kjempebra deo som er virkelig effektiv. Og det beste er at den ikke inneholder noe konserveringsmidler, fargestoffer eller parfyme :-) Det gjelder også de andre Aloe Vera produktene fra The Body Shop :-) Supre produkter :-)

Skrevet

Bruker Cosmica sin, jeg. Den har jeg brukt så lenge jeg kan huske. Tror jeg begynte å bruke den i slutten av tenårene, så den har jeg trofast brukt i over 13 år. :)

Skrevet

Jeg bruker sterilan orginal.er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg bruker den "tørre" til sterilan.

Kjempe bra!!

Skrevet

Palmolive aloe vera e dn eneste æ føle virkeli funke ;-)) Ikke nån svettlukt hær in gårdn :-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg bruker DKNY deodorantstick.

Den koster ca 200kr, men varer over et år og er kjempegod! Svetter nesten ikke under armene når jeg bruker den, selv om jeg kan bli kjempesvett på resten av kroppen:-)

Har brukt denne deoen i 5-6år, men før det brukte jeg billigere typer. Cosmica og Sterilan bla.a. Foretrekker konsistensen på stift også foran sånn roll-on.

Skrevet

Hvilken type da Laybik? Jeg bruker forrsten den høye tynne parfymen fra DKNY, men har ikke turt å prøve deo'n da jeg regnet med at jeg ville reagere på den....har litt følsom hud.

Skrevet

Jeg bruker den som hører til den høye parfymen, den som bare heter DKNY og er lys/hvit på farge.

Jeg har aldri reagert på deoen, men jeg tror ikke min hud er spesielt følsom heller, reagerer hvertfall ikke på vaskemidler og sånn.

Så om den funker på følsom hud kan jeg desverre ikke si noe om...

Skrevet

palimolive aloe sitrus 24 timer, eneste som funker, er fresh om morgenen når jeg står opp , funker i 30 varmegrader til og med :-)

Skrevet

Helena Rubinstein sin "nudit expedit" fordi den lager ikke gule flekker under armene på klærene. Det har alle andre deoer jeg har brukt gjort!

Koster 199,- og er verdt hvert øre!!

Skrevet

jeg bruker mest sanex... men kjøper av og til den rød til palmolive...

Også bruker elizabeth arden (el hvordan det skrives) green tea, når jeg skal noe spesielt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...