Barbarella og froskebarna Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg trodde at jeg hadde eggløsning for ca en uke siden, testen viste positiv (tror jeg) og jeg hadde slim med blodspor, vondt i korsryggen osv. I følge syklusen burde jeg ikke ha el før denne uken, men syklusen er nok litt ute av det etter en MA i juni. Denne uken har jeg slim igjen, skjønner ingenting! Slimet løses ikke i vann, så tror ikke det kan være sæd heller. Kan man ha slim mellom el og tr, evt når man er gravid? Eller er det først nå jeg har el? Tok en test for et par dager siden, og da var den jammen positiv igjen! Føler meg i grunnen litt gravid, men det burde uansett være for tidlig til å kjenne det på kroppen nå (svimmel, fryser, menssmerter). Noen som har opplevd lignende? Eller som har noen ide om hva dette kan være? Håper på svar!
Vintersol Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei Ingen ekspert, men... Mener å ha lest et sted at ikke alle eggløsninger blir noe av, og at kroppen da vil prøve på nytt etter en stund. Kanskje det er det som har skjedd med deg, siden du har fått positivt utslag to uker på rad. At i forrige uke gjorde kroppen seg klar til eggløsning, men så ble likevel ikke et egg "sluppet". Har du både EL-slim og positivt utslag på test, er det vel stor sannsynlighet for at du har EL nå, ville jeg tro. Menssmertene kan jo være EL-smerter? Jeg bruker iallefall å kjenne det godt når jeg har EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå