HokusPokus&Filiokus Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg er i attføring, men er sykmeldt. Har også en liten fast jobb. Snakket med saksbehandler på NAV i dag, som sier at det går ikke, kanskje oppfyller jeg ikke vilkårene for å være i attføring. Det har jo ikke vært noe problem de siste 9 mnd, så hvorfor er det plutselig et problem nå? Kan jo ha inntil 60 % jobb, og likevel få attføring for resten!? Tenker det hadde vært mye lettere å melde meg arb.ledig, men har jo ikke opparbeidet rett til dagpenger. Noen som vet hva som skjer hvis de ikke forlenger vedtaket om attføring fordi jeg er sykmeldt? Kan de stoppe utbetalinger før vedtaket går ut? Kan de bare ta ifra folk penger fordi de ikke greier å jobbe så mye? Ble et litt langt, rotete og sytete innlegg dette, men blir kjempeglad hvis noen har svar til meg! NAV er ihvertfall ikke i humør til å komme med svar i dag..
MiLady Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det jeg vet om attføring er at er du sykemeldt i 4 uker så mister du attføringa. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du søke om rehabliteringspenger når du ikke er på attføring... Men det beste er vel å snakke med saksbehandleren på NAV og spørre om disse tingen og spørre hva du skal gjøre osv osv...
HokusPokus&Filiokus Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Åkei.. Ut denne mnd har jeg vært sykmeldt i 4 mnd, uten at de har sagt noe om at jeg mister den. Jeg får prøve å ringe saksbehandler igjen i morra, hun var ihvertfall ikke hjelpsom i dag. Fikk ikke klart svar på noe. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå