blid og fornøyd! Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Noen som vet om disse papirene ligger på nett? Samboere må jo bekrefte farskap. Gjorde det etter fødsel sist på sykehuset, men sykehuset somlet bort papirene og det tok en evighet å orde opp i det, lillemann kunne ikke få navnet vi ønsket før dette var ordnet... Vil gjerne være førevar denne gangen. Trodde egentlig jeg kunne få papirene hos legen/jordmor, men de hadde ikke disse papirene :/
mamarama og lille banan Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 barnefar må møte personlig på sitt nav-kontor for å fylle ut skjema. dette kan han gjøre før barnet er født, og da slipper dere å styre med papirer midt oppi fødselen
kelly Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Skal han ikke skrive under hos jordmor? Det fikk vi beskjed om..
Bare™ Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Disse skrev pappan under på sykehuset! De lå der..
MaybeAgain Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Dere får disse på sykehuset - de kan jo ikke rote de bort igjen, det ville jo være dobbel uflaks! Min sambo signerte ihvertfall disse før vi fikk dra hjem med lillejenta sist.
MaybeAgain Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 PS - Trot t.o.m. han fikk med seg en kopi av dem npr vi dro - i tilfelle rottefelle liksom...
mamarama og lille banan Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 barnefar kan skrive under papirene på sykehuset, like etter fødsel. men jeg synes det er greit å slippe å fylle ut papirer når en nettopp har blitt nybakt pappa. pappaen må møte opp personlig hos nav, dommer, jordmor eller lege (svangerskapskontroll) for å erkjenne farskap før fødselen. far må ha med gyldig legitimasjon. ofte har ikke jm/lege disse skjemaene, vi ble henvist videre til nav. der skal de ha disse liggende
Makko med to små gutter Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Vi har fylt ut disse papirene på NAV, men vi måtte begge skrive under.... -Egentlig litt føre var(anbefalt av jm), i tilfelle det skulle skje noe med meg, ønsker vi jo at sambo skal beholde ungen, -ikke mine foreldre som er regelen om man ikke er gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå