Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Det sies jo at alle synes sine egne barn er de skjønneste... Men de som har mindre pene barn, ser de det ikke selv da?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jo, jeg tror noen ser det selv. En jeg kjenner har et barn som ikke er pent billedelig sett (men veldig sjamerende da) og hun sa det rett ut en gang "Ja han xxx er vel ikke den vakreste i verden, men han er den søteste for meg!" Men jeg har også opplevd det motsatte, hehe... Jeg er selv en slik mor som synes bare mine er veldig skjønne og pene, og ut i fra respons fra vilt fremmede er tydligvis to av dem ganske pene også, men jeg synes alle tre er pene jeg, men på ene er det visste mest jeg og familie som ser det siden alle kommentarer til ham går mer på liten luring, sjamør osv. Noe jeg egentlig synes er vel så viktig ;-)
zethaline Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har vel ikke noe med hva man ser,men hvordan man føler det. Vet at jeg hadde syntes de var skjønnest uansett hvordan de så ut,de er MINE ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Det er kun ett vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det... Eng.ordspråk
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Hæ?Kinesisk ordspråk ? nettopp lest i en bok,faen at de ikke kan bestemme seg,for hvor det kommer ifra;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Det har sikkert flere opphav. Uansett så har vi alle pene barn. Og er de mindre pene så er det fordi de har våre gener, og da ser vi ikke det stygge uansett. Forresten finnes ikke stygge barn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Min datter var ikke verdens peneste baby, og det så jeg selv også. Men var selvfølgelig skjønn i mine øyne like vel. Men hun har vokst seg veldig søt og pen. Tror nok man ser om barna er billedskjønne eller ikke, men det spiller jo ingen rolle for en mamma som elsker barnet sitt uansett.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Jeg tror det er bortimot umulig for en forelder å være 100 % objektiv ang. sitt barn nesten uansett hva det er snakk om. Da datteren min var 3 mnd hadde hun et voldsomt melkeutslett, hun så bent fram jævlig ut. Jeg husker jeg tenkte; hm, det er rart jeg syns hun er helt spesielt pen likevel - husker godt barnet til en venn av meg som hadde det samme første gang jeg så ham, og jeg tenkte, hjelpe meg, som huden hans ser ut! For en stund siden kom jeg over en videosnutt av henne der hun fortsatt hadde prikker i ansiktet og DA så jeg nok med mer "åpne" øyne hvordan hun så ut - det var ikke akkurat pent, og jeg så også at hun var en ganske ordinær, skjønn liten baby - og slett ikke den helt unike skjønnheten jeg oppfattet henne som den gangen Jeg syns jo fortsatt hun er verdens vakreste barn, men har skjønt at jeg muligens er den eneste som syns det, hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg har aldri sett en stygg baby. Egentlig ingen stygge barn i det hele.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Jeg har sett drøssevis med stygge barn. Babyer med helt flatt bakhode, 10 kilos 6 mnd babyer med bittesmå neser midt i det digre ttrynet, ailien formede hoder, coneheads... Jo, det fins masse midre pene unger!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Føltes det godt å få sagt det, anonym 19.01?
McRabarbragrøt Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Er det ingen som husker eventyret om myrsnipa, da? Det var engang en skytter som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa. ”Kjære vene, skyt ikke mine barn!” sa myrsnipa. ”Hva er det for noen som er dine barn da?” spurte skytteren. ”De vakreste barna som i skogen går, er mine!” svarte myrsnipa. ”Jeg får vel ikke skyte dem da,” sa skytteren. Men da han kom tilbake, hadde han i hånden et helt knippe myrsniper som han hadde skutt. ”Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!” sa myrsnipa. ”Var det dine barn dette?” spurte skytteren – ”jeg skjøt de styggeste jeg fant, jeg.” ”Å ja!” svarte myrsnipa, ”vet du ikke at enhver synes best om sine barn?”
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Det er jo relativt hva som er pent, For 500 år siden var det noe annet,200 år etter det noe annet og for 50 år siden noe annet igjen.Tykke,tynne,bleke,brune,store neser,runder hoder,kort hår,langt hår osv osv..alt er i foranding Øynene våre ser og blir påvirket av verden rundt hvordan vi ser. Men hjerte vårt ser ikke feil,hver baby er den fineste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå