LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Sitter her å lurer på om jeg bare dropper pysj i år, han er 6 nå. Pysj er jo kos da, men tror han helst sover i t-skjorte og boxer nå. Når slutta dine å bruke pysj?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ingen av mine tre små bruker pysj nå på sommeren, det blir for varmt. Men tenkte også at kanskje eldstemann på snart 6 år begynner å bli i eldste laget snart. 1-2-3 år til? Dette kan han i grunnen bestemme litt selv synes jeg.
brooklyn Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 her er det 50/50 om han sover i pysj eller i tskjorte/nattbleie. Han er 3 år:) Er det sommer og varmt er det kun bleie han sover i. Er det vinter og kaldt er det jo knalldeilig med pysj:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Har heller ikke brukt nå i sommer, men var usikker på om jeg skulle orke å kjøpe nye. Hmm...er jo egentlig kun en utgift man godt kan leve uten da.
Espoir Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Min yngste har alltid vært så varm av seg, og sluttet med pysj i 2-årsalderen.-
Kamomille Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Personlig har jeg aldri sluttet å sove i pysj. OK; sover kanskje i en t-skjorte og pysjbukse, men det er jo det samme... Om barna er så varme at de ikke trenger pysjbukse, så kan du jo la vær å kjøpe og heller bruke en t-skjorte/genser Om det heter pysj eller t-skjorte er vel egentlig irrelevant - poenget er vel om de treger klær på når de sover. Personlig synes jeg barneklær er kjempebillig i dag, og så pysjer. Så om jeg kjøper en pysj eller et par ekstra t-skjorter for å sove i går vel egentlig ut på det samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå