Gå til innhold

paradise hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kåres en vinner og hva er premien??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir mindre og mindre for hver uke.. altså.. etter ett visst punkt så blir folk sendt hjem og ingen nye kommer inn... til slutt er de 4 igjen.(2 par).. også skal juryen (gamle deltakere) skal stemme på hvem de vil skal vinne.. også vinner ett par.. også skal de som stemte på det paret stemme på hvem av de to vinnerene som skal ha råderett over pengepremien som er på 500 000 kr.. også kan den personen som fikk råderett over pengene bestemme om hu vil dele pengene med partneren sin (eller en helt annen en). Også skal de igjennom en trofasthetsprøve.. der de skal stå helt i ro mens programlederen fyller pengene i en bøtte.. og hvis begge står helt i ro uten å gå fram for å ta pengene, så deler de premien på to. Men hvis den ene hadde f.eks gått fram for å ta pengene når summen er på 400 000.. så får hun 400 000 og partneren får ingenting..

skjønner du?:)

Skrevet

i know.

Det er jo helt dustete.. for i slutten av hvert program så sier hu danske programlederen at vi kan gå inn på www.tv.dk for mer av paradise liksom.. men tv3norge burde kutta det bort. for der kommer du jo på førstesiden med Nick og Diana som vinnere liksom.. dårlig.

Skrevet

så fiiiint at dere røper vinnerene for oss som IKKE er så dumme at vi går in på tv 3.dk da.

duster...

Skrevet

Jeg vil vite hva sangen til mads og nicoline heter...

Skrevet

Gjeeeeeeeeeeeesp.....

Drittlei av dette maset om Paradise..

Håpløs serie for idioter

Skrevet

i wont hold you back heter sangen hvertfall.. men husker ikke hvem som synger..

og det var ikke JEG som avslørte vinneren...

Skrevet

okei.. duste anonym 12.04 da!!!! så unødvendig...

Skrevet

ja det er kjempe unødvendig.. folk avslører jo alt her inne..

så da har jeg lært meg å ikke gå inn på tråder som handler om serier jeg følger med på:) just in case:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...