Gå til innhold

Er en 4-åring for liten til Gameboy, Nintendo DS, PSP o.lign?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noe man kan gi i presang til et så lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ida`n min spiller DS stadig vekk:) Men det er sånne minispill til det Mariospillet som fulgte med da vi kjøpte den, hun syns det var kjempegøy. Uheldigvis ble den ødelagt...

Skrevet

Min gutt fikk Nintendo DS når han var litt over 3 år (storebroren hadde og han ønsket seg også), nå er han snart 4 år og er veldig flink. Super Mario i ulike utgaver er en favoritt. Men greit å ha litt klare regler på dette dasynes jeg. her får f.eks de to eldste spille 2 timer pr dag i helgene og så to dager i uken i 1-1,5 time. Ikke mer enn det og somregel spiller de ikke så mye uansett.

Skrevet

Flere av barna i bhg jeg jobbet i hadde DS, så jeg tror nok ikke det er noe problem, det finnes mange "snille" spill - og barn lærer utrolig fort selv om det er på engelsk :P

Men jeg tror ikke jeg ville satset på PSP, med tanke på pris... Er jo mulig det blir hardt behandlet, og da er det greit å ikke blåse bort mer penger enn nødvendig :P

Dessuten er det et pluss at DS har touchscreen, så spillene blir litt mer interaktive! :)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Barn er jo forskjellig,men min gutt på 3,5år har en del ps2 spill som han er flittig bruker av:)veldig flink er han oxo faktisk. Han beg å int seg for det da han var 2,8år:)så at pappaen og e spilte:)

Skrevet

Hm. Kanskje det kan være en idé da?

Jeg tenkte mest på å ha med i situasjoner hvor det ellers kan bli litt kjedelig for sånne små. F.eks på restaurant, mens man venter på maten, kanskje i bilen el.lign.

Skrevet

Hvor mye koster en sånn Nintendo ds da? Er den billigere enn psp?

Skrevet

Vi kjøpte DS i går til vår gutt som har 5-års dag i dag ;-)). Han har prøvd seg litt på Gameboy ca 1/2 års tid og liker det godt. Vi betalte 1190 for vår på Lefdal og det var det billigste vi fant. Spillene ligger på fra rundt 300 og de mest populære rundt 400 og oppover.

Skrevet

Min 4 åring har vertfall veldig lyst på det. Han låner storebroren sin nå, han er veldig flink. Vurderer å kjøpe en til jul til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...