Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Det har se sånn at jeg hadde redusert os fram til april. Så søkte jeg om å få full fra april. Men det er jo så lang behandligstid. Fikk først beskjed om ca. 3 mnd. Men nå fikk jeg beskjed om 5-6 mnd. (hun beklaget veldig for det skulle jo ikke være sånn). Jeg har ventet 4 mnd. nå. Får håper jeg får i sept. hvertfall... Men jeg får jo etterbetalt fra april da. Men vil jeg da få etterbetalt småbarnstillegget også? Og det os økte med fra mai? Hva kan jeg regne med å få etterbetalt da tro? Jeg har nå ca. 9000 kr. i os. Noen som er flinke til å regne ut sånt? =)
Leeloo76 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hvor er de de har slike lange behandlingstider, så slipper jeg å flytte dit? Alltid blitt endret/gjort vedtak i løpet av max et par mnd. både både i Hedmark og nå i Oslo. Vil uansett tro du har krav på etterbetaling, jeg fikk ett års etterbetalt forskuddsbidrag etter at farskapssaken ble avsluttet (mellomlegget mellom 75% og 100%). Det tok litt tid for dem å sette i gang småbarnstillegget når jeg gikk fra redusert til full OS nå i mai, og fikk ikke etterbetalt, aner ikke grunnen, men orker ikke klage, har vært så mange endringer. Satser på at de ikke avslutter den med en gang igjen etter at jeg på ny går over på redusert OS i august, ellers får jeg ringe å spørre dem.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 I vestfold er det så lang behandligsttid akkurat nå hvertfall..=( Noen andre som har fått smårbarnstillegget etterbetalt? Det burde jo være sånn... I teorien hvertfall.. =P Takker for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå