Gå til innhold

Sånn, da må jeg gråte litt igjen:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke måte på heller da....

Guttene har bare denne dagen og i morgen igjen, før de skal slutte i verdens beste bhg. Og jeg har jo overbevist de om at det blir både kult og gøy og ikke noe problem. Mens mammaen dere bare gråter fordi jeg ikke vil bytte bhg.

Selv om all fornuft forteller meg at dette er det beste, så er det den ufornuftige delen av meg som ønsker at det ikke var slik......

Og nå sitter jeg altså her og skriver kort til avskjedsgavene til de ansatte..... Og da må jeg gråte igjen.....Gruer meg skikkelig til i morgen. Da kommer jo krana til å stå pip åpen, hele dagen:o))

Ja ja, det er vel sånn det er å bli gammel og sentimetal???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Jeg skjønner deg godt jeg:-)

Husker da eldste mi skulle slutte i barnehagen......jeg gråt så snørr og tårer rant jeg:-D

Hadde kjøpt bringebærbusk i gave og hadde med is og jordbær til hele avdelingen og det var så trist og så fint på en gang:-)))

Og jeg var ikke spesielt gammel dengangen heller;-D

Men det går seg til. I morgen er siste dagen der, og starten på en ny æra - som helt sikkert blir helt super for alle sammen:-)

Gi deg selv litt tid og plutselig så kan du smile av dette:-)

Skrevet

Det er alltid trist å forlate noe som man har trivdes med og som har vært fint for ungene!!! Krysser fingre for at overgang til ny barnehage blir flott og at ungene får det like fint der!

Tross alt fins det flere av "verdens beste" barnehage :-))))

Skrevet

Oi da, skjønner at du er litt emosjonell. Men, det ordner seg skjønner du!! Karosnuppa byttet barnehage for et år siden og folka der var akkurat like fine (om ikke enda finere) som i den gamle barnehagen, viste det seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...