Lillegull og meg Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Forslag til noen fine jentenavn? Hva skal deres jentebabyer hete?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vi får gutt vi da, men hadde disse på listen vår over jentenavn: Josephine Erle Frøya Isabella Lucy ++flere jeg ikke kommer på i farten. Hadde nok blitt en Erle på oss
Gulljnta Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Skulle bli Natalie, men sambo har byttet mening. På lista har vi (til nå) Celine, Sunniva, Linnea og Synne...
termin i september Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Nanna er mitt favoritt jentenavn, men vi må finne guttenavn denne gangen;-)
Trollkatt Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg ville veldig gjerne bruke Josefine, men det dukker plutselig opp overalt, og da må vi finne et annet. Er jo ikke sikkert vi får jente, da. Men alle tror det..
Baby i vente Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Vi fikk en gutt, men hadde vi fått en jente skulle hun hetet et av disse navnene: Jenny Nora Selina Eva Eline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå