Gå til innhold

Babyprodukter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags produkter skal dere bruke til babyene deres? Har hørt at Natusan ikke skal være så bra?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i hvertfall ikke bruke Natusan. Hudpleier frarådet med dette på det sterkeste.. Har kjøpt Zink-salve i helsekost som heter Weleda, den er kjempegod. Stellekrem og olje til vask har jeg kjøpt på apoteket;)

Skrevet

Det har jeg også hørt, så de natusan-produktene jeg har fått gratis skal ikke brukes på babyen. Jeg går for Babyline. Ingen hormonforstyrrende stoffer, ingen miljøbelastende stoffer og heller ingen allergifremkallende stoffer. Alle Babyline sine produkter er best i test hos tv2 hjelper deg.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Babylineproduktene? :)

Skrevet

Jeg kjøpte mine på vitus apotek. Har sett at de har hatt på reflex også. Men kjøper du babyprodukter for 300,- på vitus, får du med en baby-toalettmappe :)

Skrevet

Takk for tipset! :)

Skrevet

noen rema butikker og sparkjøp selger også babyline. Ville sjekket der, for det er hvertfall 30% billigere enn på apoteket. De har hvertfall sink salve og olja til babyline på sparkjøp

Skrevet

Jeg og går for Babyline sine. :)

Skrevet

Jeg har fremdeles 10 uker til termin og innen den tid har The Body Shop fått inn en egen serie for små barn.. Antar det er produkter uten både parfyme og konserveringsmidler .. Kommer nok til å bruke veldig mye av de produktene. Pluss Elizabeth Ardens Eight Hour Cream til sår barnerumpe :-) Dener jo helt super til det meste. Burde vært fast sortiment i ethvert medisinskap spør dere meg.. hehe..

Skrevet

Førstegangs og kanskje ikke helt oppdatert her - hvorfor fraråder man bruk av Natusan? Er det parfyme, eller andre årsaker? Takker for svar fra noen som kan oppklare litt for meg.. :)

Skrevet

coop sin serie til babyer er både billig og kommet veldig godt ut i tester...

men venter fortsatt på min så jeg har ikke prøvd de enda :)

Skrevet

Jeg kommer til å bruke Natusan fordi vi får de produktene veldig billig gjennom jobben til samboeren min. Dersom babyen reagerer på Natusan sine produkter prøver jeg selvfølgelig noe annet istedet.

Det var jo noen av Natusan sine produkter som kom ganske bra ut også, sjampoen f.eks.

Skrevet

Jeg stoler ikke blindt på forbrukertestene, mange av de er nok kjøpt og betalt..f.eks. ble Labb hundefor best i test på Tv2 hjelper deg, og vetrinærer ler av foret og sier at det tjener de godt på - det fører nemlig til masse hud- og tarmproblemer..så må nok bare finne det som passer for sitt barn. Så lenge det selges så mye Natusan kan det umulig være så dårlig som folk mener her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...