Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom tr, har hatt to presise sykluser nå etter utskrapningen.

Utrolig nok har jeg savnet "2 ukers frekvens livet"

- og ser frem til det igjen.. 2 uker vente på el - 2 uker vente på ikm - osv.. Håper ikke det blir så mange av de da..

Men jeg er klar, nå skal det lages barn i Danmark!

Dette er kanskje mer info enn dere behøver, men den siste mnd skjedde det noe som gjorde at jeg er så utrolig mye sikrere i valget av å bruke donor fra Danmark. Jeg har aldri vært sikrere på at det enn nå, og det er så godt!

Da regner jeg med at det blir Købentur om 2 uker, så da siller jeg med Crinone i vesken og reiser. pga de tidligere abortene skal vi prøve det nå. Håper det er det som skal til!

Yes! endelig - Køben here I come!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du er klar igjen! Håper det klaffer på første forsøket og at spiren vokser seg stor og sterk :o)

Lykke til!

Skrevet

Takk - ja - disse eggene er jo ikke så perfekte etter fylt 35 år.. så nå håper jeg endelig det rette egget skal komme - startet jo for ett år siden snart. Hadde samtalen med Stork i slutten av september i fjor.

Skrevet

Så flott at du endelig er i gang igjen. Skal krysse alt som krysses kan for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Vi snakkes 25. august:-)

Skrevet

Ja, gleder meg!

Fikk du noen bilder av det lille vidunderet ditt? vil gjerne se!

Skrevet

Så flott at de er klar til ny tur. Vi snakkes på singeltreffet.

Skrevet

Ja, jeg fikk bilde. Ser ut som en hvit flekk på svart bakgrunn:-) Skal tilbake om 10 dager for ny UL. Håper på litt bedre bilde da.

Skrevet

Håper det lykkes for deg nå Tjorven :) Denne gangen skal det gå!!

Skrevet

Ja ja ja Minajenta!

Alle gode ting er tre, ikke sant?!

Nå skal det går. Hvordan går det med deg?

Skrevet

Det er sant :)

Jeg er skuffet og lei så klart, og lysten til å prøve på nytt er ikke på topp akkurat nå. Men når jeg får slappet av og koblet ut en stund kommer jeg nok på andre tanker igjen :) Da bytter jeg nok til Stork tenker jeg.

Du må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg!

Skrevet

Godt å høre at du er igang igjen, gleder meg til å følge deg!

Jeg fikk Crinone etter at jeg mistet i høst, og nå er gutten i magen snart 4 kg :o)

Masse lykke til Tjorven1!

Skrevet

Å.. så godt å høre!

Mange gode tanker til dere begge :-)

Skrevet

Jeg forstår det..

Men det skal gå, vi kan ikke gi opp på "målstreken".

Slapp av litt nå, og få det på avstand, det behøvde jeg, jeg var jo bla ikke på forumet her på lang tid. orket ikke bare..

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...