Gå til innhold

Feiler det meg noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste 5 dagene vært så:

*trøtt og sliten

*slapp i armer og bein

*sulten hele tida (spiser hver 3 time,men blir sulten igjen etter 2 timer)

*tørst om morgenen

På lørdag fikk jeg blodsukkerfall (legen mente det var det iallefall) og har vært sånn siden da,bortsett fra i går da var jeg ikke trøtt og slapp)

Men i ferien så ble det max 6 timers søvn,så tenkte at kanskje det er jeg trenger å ta igjen nå...

er ikke flink til å ta noen som helst vitaminer..

Sliter litt med angst og anspenthet og blir fort bekymret om det er noe..

Var hos legen tirsdag og han tok prøver for å sjekke blodsukker og diabetes tror jeg,men han trodde ikke at det var det..Fortalte at jeg var slapp og trøtt,men hadde ikke noen symptomer som skulle tilsi at jeg hadde diabetes,men han ville sjekke for å være helt sikker..

Han fortalte at han hadde tatt masse prøver da jeg var der i juni og alt var ok sa han...

Kan det være psyken min som gjør at jeg er sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte diabetes, men det skulle han jo sjekke.

Ellers kan det kanskje være noen stoffskifte-greier?

Gravid?

Psyken kan jo også sillle en rolle. Er man nedstemt og deprimert, merkes det også fysisk i kroppen.

Får du nok mosjon? En rask times-/halvtimes-tur hver kveld når barna er lagt, kan gjøre underverker både på fysikken og psykkiken.

Skrevet

Mosjon blir det fint lite av ja...kanskje skulle begynne å gå litt på kveldene når ungene har lagt seg...

Skrevet

Etter måltid nr 2 i sted så ga slappheten seg:) Spiste da det samme som til frokost,bortsett fra at jeg spiste en banan i tillegg til 2 skiver i sted...Og drikker vann el melk til maten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...