Gå til innhold

Til dere som har hund..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer pr dag er hunden alene hjemme, sånn på hverdager når dere jobber.. ?

Har ikke hund og har ikke tenkt å ha det i aller nærmeste framtid, men en vakker dag :-)

Og hvilken rase har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en cavalier king charles spaniel..

hun er alene fra ca 8 til 4, når vi begge er på jobb...

Skrevet

Hunden min er hjemme alene opp til 9 timer til vanlig, nå har jeg byttet jobb så da blir hun hjemme i maks 7 timer.

I begynnelsen når hun var liten var jeg hjemme med henne og så var jeg innom en gang i jobbtiden. Hun ligger i bur når hun er hjemme.

Har staffordshire bullterrier:)

Skrevet

Å de er så søte. På min førsteplass hittil. :) Takk for svar.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg får lov å ha henne i hundegård der jeg jobber, så hun er på en måte ikke alene. Om jeg hadde hatt henne hjemme hadde det blitt 8 t og 15 min

(Er en blandingshund på 10 mnd)

Skrevet

Vi har en pomeranian og en blandingshund. De er sjeldent lenge alene hjemme fordi jeg og mannen ikke har lik arbeidstid (begge jobber turnus).

Det lengste de har vært hjemme alene er rundt 9 timer og det gikk kjempegreit.

Nå om sommeren lar vi hundene være i hagen hvis vi blir lenge borte.

Skrevet

vi har en blanding mellom beagle/drever, hun er 1 år og 7 mnd. når jeg jobbet så var hun alene fra 0730 og til 1600. Ligger i bur og det går veldig greit. Er alltid trøtt når vi kommer hjem så hun sover tydligvis mye når vi er borte..hehe..de sier at hunder ikke har peiling på tid, de vet ikke at vi har vært borte i 8 timer eller en halv time (det jeg har lesst og hørt da) like glade uansett når vi kommer hjem..hehe..hadde noen uhell i buret den første tiden da hun var valp, men det vokser de seg fort av, de liker egentlig ikke å grise til der de sover.

Skrevet

Vår er alene ca 8 timer hver dag i ukedagene. Det har han vært siden han var 10 uker. Han går løs i hele huset, men sover for det meste i senga vår når vi ikke er der. Er en kinesisk naken hund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...