Gå til innhold

I morgen er det 08.08.08


cine79

Anbefalte innlegg

Såh.. For oss som ikke har født ennå er det jo bare å sette alle kluter til for å få denne morsomme fødselsdatoen til vårt lille gull..

 

Noen som stikker av med "seieren" tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe jeg prøver det meste av kjerringråd om dagen for å rekke denne datoen:) har jo bare 14 dager til termin så det er jo ikke farlig om ho skulle komme å:) jordmor sa til meg at sex og amming er ting som utløser en del hormoner som gjør at det kan sette igang. Jeg har ingen å amme så idag pumpet jeg meg, og etter en halvtime kom menssmertene.... hmmm..... venetr i spenning og ser om det skjer mer.

 

Lykke til med å treffe den artige datoen til oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så kult å få i morgen da:-)

Har 6 dager igjen i morgen,og er sååå klar for å få henne ut nå!!

Hadde sex på søndag,da gikk slimproppen mandag.Hadde ny runde i går kveld men merker ikke noe:-(

Må vel gå 2 uker over jeg:-(

Men hadde vært morro og fått i morgen!!!

 

Får se om noen av oss treffer da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vi på overtid. Hadde termin den 4aug. Har spøkt med at det er greit å gå til den 8aug men ikke lenger. Kanskje vi må til med sexen i kveld for å få gang på ting.......

Hadde vært en ypperlig dato for samber som er helt håpløs å huske bursdagsdatoer. Pluss han kunne begynt 14dagers permisjon fra mandag av.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Termin i går, så på høy tid å få`n ut;)

(ikke at det er noe særlig tegn til at han har noen planer om det men...)

 

Lykke til!

 

Du pumper du uten å ha barn fra før?

Kommer det noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. 20 ml istad. helt rått. fikk melk i uke 20. Litt spesielt, men her er det hvertfall mat nok:) vet det ikke er så lurt å pumpe nå, men måtte bare prøve. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vært så mye snakk om fullmåne (som er den 16.), men hørte i går at halvmåne kan ha noe å si det også, og det er i morra;) Har iallfall en her som har veeldig lyst til å bli pappa 08.08.08 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på den datoen vi og.. c",) Hadde sex i stad og fikk mannen til å kna litt ekstra på brystene (hmm ble litt vel privat, men.. nja.. er jo på nett og er vel ikek alene om å gjøre dette i dag tenker jeg)

Så nå jobber magen skikkelig iherdig her.. Hehe.. Blir vel en runde til senere i dag hvis ikke det slår til for fullt.. Så langt kjennes det ut som det virkelig hjelper. Har termin 9 august da så det er jo bare en dag før.. Har trodd fødselen har starta flere ganger her, men så roer det seg så fort morran kommer igjen.. Snodige greier.. Blir spennende å se om det er mange her inne som får den 08 da.. c",) Skal følge med og håper vi blir en av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, stå på jenter!

Blir spennende å se om noen av oss "treffer" i morgen!

Selv har jeg termin 11 august, så kan likesågreit bli i morgen.. Får vel ta en runde i senga senere i dag ja.. Tror nok det er det som skal funke best..

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...