Gå til innhold

Kjøpt vogn?


Tinama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt en gammeldags Simo Classic på finn! Vi er ikke så nymotens, med masse farger og plastikkleker osv. men har fått masse fint strikkaklær og gammeldags seng osv. Så vi fant ut at selvfølgelig måtte vi ha en vogn som er av den gamle stilen, vi gleder oss sååå til å bruke den! Mange som har gode erfaringer med sånn vogn selv om den ikke har alt av "duppedatter" og styr. Syns d var en hel vitenskap å skjønne seg på dette med vogn, men nå har vi en stor og god av den gamle typen altså. Jippi :-) Vi har sluppet å bruke så mye penger på utstyr også når vi satser på hjemmelaget og gjenbruk/arv, så det er jo litt bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt maxi cosi mura med hardbag. Kjempe kjekk vogn. Lett, grei å legge sammen, tar liten plass, bilsetet kan brukes på understellet, bagen er høyt oppe (i forhold til mange nye vogner som har bagen lavt). Kjempe fornøyd!!!!

Den står klar i ganga her.... Så nå kan lillegull bare komme, slik at vi kan få tatt en prøvetur. Hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Brio Happy Duo i mørkerød med det letteste understellet. Det var veldig viktig for meg at vogna er lett å trille da vi bor på et lite "fjell" og vi må gå oppover for å kunne gå nedover. Og jeg har 10 min oppoverbakke for å levere storebror i bhg. Også var det viktig at liggebaggen er høyt oppe så jeg slipper å slite så veldig med å løfte frøkna ut og inn av vogna. Jeg er 174 cm høy og sliter med bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg forresten kjøpt emmaljunga smart duo i fargen water blue. Elsker at det går an å feste bilsetet rett på understellet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 10 000 av svigers til å gjøre innkjøp for, så vi flesket til med en Bugaboo Cameleon, brun. Den er lett, tar liten plass i bilen, samtidig som den er stødig, sportsdelen kan settes i begge veier. Den kommer med ekstra forhjul, for de som står på framme er litt små. Og så syns jeg den er veldig fin, da. Jeg valgte den modellen fordi søstera til en venninne er så veldig fornøyd med den, samtidig som dama på Barnas hus anbefalte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Simo Duo. Grunnen var at bag-delen var veldig stor og god, gunstig med tanke på årstiden:) Pluss at den var supergod å trille. Har prøvekjørt de fleste merker, men til meg som er ganske høy (178) passet denne vognen perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte iZi Travel. Ganske ny vogn, så jeg har ikke hørt noe spesielt om den. Hverken positivt eller negativt

Jeg falt for den, har ikke funnet noen annen vogn jeg har likt noe særlig egentlig. Jeg likte veldig godt det at man får med bilsete som man bare kan klikke på vogna. Utrolig praktisk hvis ungen sovner i bilen.

Samtidig er den ganske liten og enkel å slå sammen, tar liten plass. Bagen er likevel forholdsvis stor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det Emmaljunga City Cross i fargen Copper :) Synes den vogna er nydelig! Passer fint for oss, siden vi er veldig friluftsinteresserte, og kommer til å gå mye tur langs grusveier, og i litt ulendt terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...