Gå til innhold

Trenger litt "forlover"-hjelp:D (scrapping)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag skal min kjære "Pike26&Nikko" gifte seg. Soff skal være brudepike, og siden forloveren ligger på sykehuset og kanskje føder snart så har jeg fått et aldri så lite "forlover"oppdrag.

Skal være med bruden i morgen kveld og til frisøren og sånn på lørdag. Vi skal altså tilbringe det siste halve døgnet (drøyt) hun er ugift sammen:)

Jeg har lyst til å gi henne en liten minnebok fra dagen, alt fra bilder hos frisøren og såpa på hotellet og serviett og bordkort fra middagen osv. Har lyst til å lage en scrapbook av alle mulige ting som kan minne henne om dagen.

Noen forslag til hva jeg bør ha med i scrapbooken? Dere scrapdronninger? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke noen spesielt god scrapper. Men min forlover laget en fotobok til meg med bilder fra utdrikningslag, frisør, frokosten før bryllupet osv. DET var super stas.

Kjempe koselig av deg å gjøre dette, ville gått til en scrape-butikk (vet det lå en på Oppsalsenteret før ihvertfall) eller Panduro og fått hjelp der.

Små detaljebilder er jo gøy!

Skrevet

Ja, skal ta masse masse bilder:) Må sikkert kjøpe et sånn scrappesett, med saks og former og litt klistremerker og annet gøy. Gleder meg så veldig!! Hehe

Skrevet

Denne skal jeg dytte litt på:)

Skrevet

De har masse billig på nille og europris nå... lek og klipp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...