Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre her som er konstant øm i siden ??

 

jeg har vært konstant øm i høyre side den siste uken, det kjennes nesten ut som om jeg er stiv/støl i tarmene.

Er dette normalt ??

Det er værst tidlig på morningen og på kvelden/natta.

Og når jeg presser på magen er jeg øm/vond fra ca midt under navlen og 10cm utover mot siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt det i ett par dager nå, særlig på jobb(løfter en del), vet ikke om jeg er gravid da.. Hvor langt er du på vei?? Hadde ikm idag, men ingen tegn til tanta.. :) Har ikke testa, skal gjøre det på lørdag..

 

Vet ikke hva denne ømheten kommer av? Noen flere? :)

Skrevet

Hei

 

Jeg hadde også dette en period, men vet ikke helt hvorfor jeg hadde det, regner med det er normalt. Jeg antar det kan ha noe med tarmene å gjøre.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

 

Er mindre øm idag, og GODT er det :) :)

 

Tenkte jeg skulle rusle meg ned til sentrum nå og bestille min første legetime... er ifølge 1 dag i siste mens 5+3 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...