syddihodet Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 er det noen andre her som er konstant øm i siden ?? jeg har vært konstant øm i høyre side den siste uken, det kjennes nesten ut som om jeg er stiv/støl i tarmene. Er dette normalt ?? Det er værst tidlig på morningen og på kvelden/natta. Og når jeg presser på magen er jeg øm/vond fra ca midt under navlen og 10cm utover mot siden.
*Lykkeliten* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei! Jeg har hatt det i ett par dager nå, særlig på jobb(løfter en del), vet ikke om jeg er gravid da.. Hvor langt er du på vei?? Hadde ikm idag, men ingen tegn til tanta.. Har ikke testa, skal gjøre det på lørdag.. Vet ikke hva denne ømheten kommer av? Noen flere?
amm3 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei Jeg hadde også dette en period, men vet ikke helt hvorfor jeg hadde det, regner med det er normalt. Jeg antar det kan ha noe med tarmene å gjøre.
syddihodet Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for svar begge to Er mindre øm idag, og GODT er det :) Tenkte jeg skulle rusle meg ned til sentrum nå og bestille min første legetime... er ifølge 1 dag i siste mens 5+3 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå