Gå til innhold

En uke igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten uke igjen her inne nå:) Er 11+1 i dag - og i dag er jeg faktisk ikke kvalm - hurra! Fikk i meg frokost uten problemer, og er i såpass form at jeg skal bli med ei venninne og sønnen hennes ut på tur. Det har ikke skjedd på LENGE!!! Så alle dere kvalme og uggne der ute - det er håp og lys i enden av tunnellen. (Krysser fingrene for at det virkelig er slutten på kvalmen nå da - begynner på jobb på onsdag!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å vite at kvalmen ikke varer evig =) Mener at det begynner å lette litt nå, men det kan jo være psykisk (tro kan flytte fjell).

Er 11 + 6, dvs at jeg passerer den magiske 12-ukers-grensen i morgen. Det har vært noen laaaaaaaaaange uker. Er fremdeles to uker til første kontroll hos JM, og kan ikke vente med å få høre hjertelyd (som jeg inderlig håper hun kan finne dag).

Lykke til med resten av tiden, og velkommen etter til 2. tri =)

Skrevet

til HI: takk for at du gir meg håp :) Er drittlei kvalme nå....

Skrevet

Jeg er 11+4 idag så snart får jeg flytte over også:))

Både kvalme og det å være så trøtt og sliten har gitt seg på meg å de seneste dagerne...pupperne er ikke like ømme dem heller lenger...

Er nesten bare magen som er full med luft som minner meg på at ja faktist er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...