Vintersol Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har hengt meg litt opp i dette med MA, og er bekymret for at noe kan ha gått galt til tross for at jeg kjenner meg ganske gravid... Er uggen/kvalm store deler av dagen og har oppkast/brekninger hver dag. Er 11+6 og har hatt det sånn siden ca uke 6. I tillegg ømme bryster. Men så leser man her inne om de som har vært uheldig og hatt en MA, men som fortsatt har hatt graviditetssymptomer. Hvor vanlig er egentlig dette? Hadde satt stor pris på om noen kunne fortelle om sine erfaringer, og gjerne noen beroligende ord med på veien....
Slinky Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har uheldig å ha hatt 3 MA og hver gang har jeg merket sterke mensmerter samt litt blødning. Har nok fortsatt hatt litt graviditetssymtomer, men de har forsvunnet ganske raskt. Har i tillegg fått 2 barn og vet også at i en vellykket graviditet så varierer symtomene også, noen dager er de nesten borte for så å komme tilbake samme dag eller neste dag. Jeg var helt hysterisk på dette med symtomer så jeg er nok en "verdensmester" i å kjenne etter om jeg er gravid eller ikke. Må legge til at jeg har vært veldig kvalm i alle mine graviditeter, men dette forsvant også veldig fort når jeg mistet. Samtidig så kan jo kvalmen forsvinne like fort som den kom når alt er bra. Nyt tiden din du og prøv å ikke bekymre deg, lettere sagt enn gjort, vet det. Men man kan ikke gjøre noe fra eller til likevel så bruk energien din på gode positive tanker så går tiden fram til 2 trimester raskere. Husk at jo lengre du er på vei jo større er sjansen for at det går bra. Lykke til:-))))
Vintersol Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk for svar. Prøver å la være å bekymre meg, men det er jo ikke så lett... Teller ihvertfall tiden til første JM-kontroll om to uker. Da håper jeg at jeg kan få høre hjertelyd - det vil berolige veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå