Gå til innhold

Utrolig trøtt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som er sinnsykt trøtte? Sovner nesten på jobbe jeg=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet voldsomt med å være trøtt, kunne sikkert sovi et døgn hvis jeg hadde latt meg gjøre det. Legen fant ut at jeg hadde blodmangel og lavt blodtrykk ( noe som var utrolig vanlig når man er gravid). Så anbefaller deg å dra til legen å ta en blodprøve, for det er noe du kan gjøre noe med fort. Gikk et par dager med jern tabletter jeg, og nå har jeg fatt tilbake energien min :)

Skrevet

Takk for svar.... Tror du jeg har dårligg jernmangel?

 

KAn oxo sikkert sove 1 døgn hvis jeg kan..

Sover jo på ettermiddagen og legger meg i 10 tiden hver dag:S hmmmmm

Skrevet

Høres ut som sånn jeg hadde det, så er sikkert jern mangel. Men hvis du går på apoteket å sier at du er gravid og at du mest sannsynligvis har jern mangel, så får du tabletter uten resept. ( Husk at du skal ha de som "skader" maven minst...

 

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er siiiiiinnsykt trøtt selv, men alle verdiene mine, bortsett fra blodtrykket, er normale. Jordmor og lege sier at det er fordi babyen er i enveldig vekstfase nå, og at jeg bare må ta det rolig og sove når jeg trenger det. Ingen av dem vil gi meg unødig tilskudd av jern e.l. Så hør heller med lege og jordmor før du går til innkjøp av piller du kanskje ikke skal ha...

Skrevet

Jeg melder meg inn i trøttis-klubben.. sitter på jobb og blunker laaange blunk.. kunne fint sovna sittende her.. Har også påvist jernmangel, men jeg har tatt jerntabletter i en måned nå, uten at jeg føler meg noe piggere.. Slitsomt å være så trøtt altså..

Skrevet

Trøtt sa dere? Jeg også!! Har ferie nå og sover til halv 12 hver dag - uavhengig av når jeg legger meg om kvelden. Får lite ut av dagen sånn - men har jeg klokke på og står opp tidligere så sovner jeg i sofaen uansett. Jeg er et sovemenneske fra før av - men nå tar det helt kaka :P

Skrevet

Kunne sovet døgnet rundt :-S men nå blir jeg søvnig både pga lav blodprosent og pga kvalmestillende så jeg er nok litt mer trøtt enn jeg hadde vært til vanlig.

Skrevet

leverer snuppa i bhg og går hjem å legger meg.. Ingenting blir gjort her fordi jeg ikke makter...

Regner med det er bt mitt som gjør det, da jeg er plaget med det:P

Men nå skal jeg på gjevnlig kontroll for å sjekke bt. :)

Skrevet

Jeg er i uke 16 i dag, og er fortsatt ganske trøtt, men ikke så mye som før. Er vel nå det skal begynne å forsvinne. Er viktig å få nok søvn og hvile når det er sånn.. jeg sover ofte middagshvil, så jeg får nye krefter. Men er også generelt slapp og sliten, uten å være direkte trøtt.

Ta en liten blund om det blir for ille, for oss som enda har ferie.. :P

Og drikk mye vann.. og husk å få i oss vitaminer og alt der.. og jern. Men pass også på å ikke overdrive med jern, for man kan nemlig bli trøtt av for mye også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...