Gå til innhold

Åhh...Kjenner jeg begynner å bli lei!=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 31+4 og i forrige uke var jeg sjeleglad for at jeg ikke hadde sv.forgiftning sånn at lillejenta kan være i magen lenger..

Men jeg er så utrolig lei...Magen er bare i veien, får halsbrann om natta, så må opp å drikke melk. Sparker meg i blæra så jeg må opp og tisse, og hvis hun sparker i blæra uten at jeg må på do, kjennes det ut som jeg har skikkelig blærekatarr!

Finner ingen gode stillinger lenger pga bekkenet og ryggen...Hverken når jeg sitter eller ligger..

Og når jeg spiser blir jo magen så klemt, at jeg må holde i fatet og sitte bakoverlent..

Skal begynne på bringebærkapsler nå, og håpe at hun hvertfall kommer 2 uker før termin! Vil ikke at hun skal komme nå heller, for hun er jo så liiiiten ennå!¨

Men må si jeg begynner å bli lei...

Og enkelte dager er jeg ikke lei i det heletatt, da går jeg bare rundt og smiler og er glad for hver eneste plage jeg har!=) Men de siste 2 dagene har alt bare vært stress....

Jeg har fått strekkmerker på rompa...Masse...Så den ser ikke ut..Litt lei meg for det da...

Noen som har noen råd å komme med? Eller i det heletatt vil svare her=P Sikkert ikke bare jeg som er lei her inne=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner vel å bli litt smålei jeg og :P

Selvom jeg føler jeg ikke har "rett" til det på en måte...

Det er 6 uker og 5dager til termin :) Med min flaks går jeg vel over denne gangen og.

Skrevet

Samme her...Føler meg liksom skikkelig ekkel når jeg er så lei=(

Vil jo såklart at alt skal være bra med lillejenta og at hun skal være frisk og passe stor når hun kommer ut, men om tiden hadde kunnet gått dobbelt så fort! DA hadde alt vært perfekt!=)

Skrevet

Skjønner at du er lei.. Jeg hadde også en periode rund uke 30/31 hvor jeg hadde mye av dine symptomer... Heldigvis så ble jeg bedre og hadde mange fine uker hvor jeg sov hele natten. Det med blæra kommer sikkert til å bedre seg (før det blir værre igjen, hehe..). Halsbrannen min har vært helt borte de siste ukene :-)) Har termin i morgen og synes 3 trimester har gått utrolig fort!

Hold ut :-) Før du vet ordet av det så er du på termin!!

Lykke til videre :-)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver jah,nesten som jeg går rundt og "håper" på et prematurt barn,selv om jeg innerst inne ikke gjør det,selvfølgelig!

Har 8 uker til termin,og det er så leeeeenge til!

Er nettopp blitt sykemeldt gr ryggen,så nå går dagene ennå saktere.

Huff...er blitt så veldig passiv også,gidder liksom ikke noenting lenger. Er blitt en skikkelig sofasliter,og spiser mye mer enn jeg gjorde da jeg gikk i jobb. Har allerede gått opp 13 kg,så vil ikke gå opp så mye mer. Men men,det er vel bare til å holde ut! :)

Skrevet

Hei Tinama!!

Jeg er akkurat like langt som deg. Termin 7 oktober:) For en uke siden var jeg sjeleglad for at det var sol og sommer og bebisen holdt seg i magen og koste seg.Formen var stort sett bra og følte jeg kunne nyte tiden som gravid.Har jobbet mye så vekten har ikke tatt helt, lagt på meg 9 kilo. De siste dagene har vært litt tyngre. Er som deg sykmeldt. Ble det 14 juli pga bekken og rygg. Jeg har to barn fra før på 6 år og 15 mnd og en mann som jobber på sjøen og er borte i 4 uker av gangen. Ute akkurat nå. De siste dagene har jeg hatt utrolig mye smertefulle kynnere, mer plaget av utflod ( må skifte truseinnlegg hele tiden), kramper i bena osv. Lei meg pga jobben siden jeg følte det gikk fint lenge. Venter en gutt forresten. Når jeg gikk med datteren min hadde jeg mange av de samme plagene som du med blæresparkingen bla. Har ikke merket det nå så tror det er en jentemage greie:) Følte meg også tyngre, at jeg hadde henne rundt hele meg. Klarte nesten ikke bøye meg. Ikke vært sånn nå, da magen er kunn forran! Men, har som sagt begynt med litt andre plager..

Men, det er som du skriver bare å holde ut!! Lykke til!!:))

Skrevet

Egentlig så syns jeg dagene går ganske greit, ikke når man sitter her og tenker at det går sakte, men når jeg ser tilbake.

Grunnen til at jeg er lei er vel at det er veldig slitsomt siden ejg har 2 til alene, og jeg greier omtent ikke gå hehe, enten pga bekken eller pga hovene bein, og jeg er så trøtt!

Nå gleder jeg meg til skolestart så dagene vil gå super fort ;)

Plutselig sitter vi med de små i armene våre og kan ikke huske vi kjeda oss engang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...